Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hodebunnen full av psoriasis, det klør, er vondt og flasser, i store store mengder. I og med at legen har gjort feil med resepten, som jeg selvfølgelig oppdaget på apoteket, er jeg nå fri for kortison liniment. I desperasjon smurte jeg inn kortison krem i hodet og nå får jeg ikke kremen ut av håret.

Noen tips?

Anonymkode: be914...64c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungoral (eller kanskje den het fugoral?!) du får den på apoteket reseptfritt til under 100lappen. Shampo som er for psoriasis. Lillesøster har det i hodebunnen og bruker denne når hun har utbrudd og frisørshampoer ellers. Jeg er frisør selv og det er alltid denne jeg anbefaler når folk har psoriasis og ikke shampoene vi selger i salongen.

Skrevet
5 minutter siden, Banks skrev:

Fungoral (eller kanskje den het fugoral?!) du får den på apoteket reseptfritt til under 100lappen. Shampo som er for psoriasis. Lillesøster har det i hodebunnen og bruker denne når hun har utbrudd og frisørshampoer ellers. Jeg er frisør selv og det er alltid denne jeg anbefaler når folk har psoriasis og ikke shampoene vi selger i salongen.

Ikke helt det jeg spurte om, allikavel takk for svar.

Har liten eller ingen effekt for min del, tar verken svie eller kløe. Vurderte den et øyeblikk før jeg gikk amokk på kortison kremen. Fikk den forøvrig ut etter shamponering nr 4.

Anonymkode: be914...64c

Skrevet

Oh.. Ser det nå, my bad. Gikk litt fort i svingene her. Hvis du sliter flere ganger med noe rart i håret kan du bruke redken cleansing cream. Den fjerner alt, til og med farge over tid! 😁

Skrevet

Feit krem og salve i håret er bare en ting som hjelper mot, håndoppvaskemiddel. Helst svanemerket Sunlight flytende, eller Zalo. Har prøvd begge deler, med godt resultat. Hvis psoriasisen din tåler dette da? 

Anonymkode: 4a1fc...cd0

Skrevet

Gni inn sjampo i TØRT hår!

Anonymkode: f655b...78a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...