AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Jeg holder avstand med en jeg liker veldig godt. Jeg savner han mye og vil gjerne fortsette å være med han, men etter at han ikke ønsket å være kjæreste så sa jeg at det blir for vondt for meg å ha kontakt. Vi kommer til å sees på jobben innimellom og jeg vet han savner meg også. Nå har vi chattet litt i helgen, men det er over 1 uke siden han så meg sist og snakket med meg IRL. Hjelper det å ikke ta kontakt med han, så han kan få kjenne på det vi hadde sammen, i håp om at han vil angre og kanskje prøve å være kjæreste likevel? Jeg er villig til å kappe av meg begge beina og en arm for han og han vet jeg virkelig vil bli sammen med han. Han sier også at jeg er en helt topp jente som han gjerne skulle satset på. Blir snart gal av å tenke på han og jeg vet at jeg når som helst kan kontakte han. Han vil ha meg som en venn resten av livet, sier han. Ja, jeg bare lurer på hva jeg skal gjøre, ta kontakt eller la være? Anonymkode: e3761...935
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Anyone? Hva har dere gjort når dere har opplevd det samme? Anonymkode: e3761...935
nelipot Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 (endret) Hvis du holder avstand, så vil han jo få mer tid til å reflektere over ting, hva han vil og ikke. Det er likevel ikke noen garanti for at avstand kommer til å få han til å innse at han vil være med deg på den måten. Avstand kan like så vel gjøre han enda mer sikker på det valget han allerede har tatt. Kanskje ikke det svaret du ønsker deg, men det er jo egentlig ikke noe annet du kan gjøre. Endret 26. januar 2016 av nelipot skrivefeil 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 ville ikke tatt mer kontakt med verken han eller vennene hans. det finnes en grense. også har du en fortid som han ikke vil ha med i livet sitt. sånne ting... hvis hun er så forelsket og i de type personene så ville jeg anmeldt det igjen. Anonymkode: 31a31...64c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ville ikke tatt mer kontakt med verken han eller vennene hans. det finnes en grense. også har du en fortid som han ikke vil ha med i livet sitt. sånne ting... hvis hun er så forelsket og i de type personene så ville jeg anmeldt det igjen. Anonymkode: 31a31...64c Hva vet du om min bagasje? Jeg har ingen bagasje som andre vil slite med. Hvor har du det dra? Anmelde hva da? Anonymkode: e3761...935 2
Gjest PseudonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vet du om min bagasje? Jeg har ingen bagasje som andre vil slite med. Hvor har du det dra? Anmelde hva da? Anonymkode: e3761...935 AB 64c skriver jo bare usammenhengende tull. Kanskje en feilpost. Bare ignorer du. Endret 26. januar 2016 av PseudonymBruker
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vet du om min bagasje? Jeg har ingen bagasje som andre vil slite med. Hvor har du det dra? Anmelde hva da? Anonymkode: e3761...935 bagasjen er vel ikke problemet? Anonymkode: 31a31...64c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 nei altså, det kan hende jeg skrev på feil side her på side3.no, men å tvinge andre til å være hetro, eller homofile det er ikke greit og da sa jeg i fra. Anonymkode: 31a31...64c
Inwe Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 Avstand kan funke, men kan også ha motsatt effekt. Jeg liker selv å gå for en mellomting, ta noe kontakt og så vente en stund. Ikke det at det har funket så bra til nå, men har i det siste bare falt for menn som ikke vil ha dame så er vel stor sjanse for at jeg ikke får det til uansett. Regner med at dette har noe med at jeg selv er usikker på om jeg vil ha noen. Har han sagt noe om hvorfor han ikke vil ha et forhold? Tålmodighet er vel uansett veien å gå med dissa mannfolka.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, Inwe skrev: Avstand kan funke, men kan også ha motsatt effekt. Jeg liker selv å gå for en mellomting, ta noe kontakt og så vente en stund. Ikke det at det har funket så bra til nå, men har i det siste bare falt for menn som ikke vil ha dame så er vel stor sjanse for at jeg ikke får det til uansett. Regner med at dette har noe med at jeg selv er usikker på om jeg vil ha noen. Har han sagt noe om hvorfor han ikke vil ha et forhold? Tålmodighet er vel uansett veien å gå med dissa mannfolka. Han har opplevd et vondt ekteskap på slutten, vond skilsmisse. En ekskone som fremdeles etter 4.5 år er jævlig mot han. Barna hans bor hos moren og hun trenger stadig hjelp til ting. Han er helt utrolig snill og hjelper henne, for barnas skyld. Han sier han fremdeles er glad i henne, på en måte, men hater henne inntenst også. Jeg har ventet i over 2 år på at han kanskje vil noe mer, men spurte han direkte for snart 2 uker siden. Han må få orden på seg selv først. Han er så sliten og lei ekskone, stress på jobb at han ikke tenker lenger. Han vil bare leve, sier han. Han driver ikke med noen andre, for all tid har han brukt på meg. Jeg var borte 4 dager i London i høst med noen venninner og da hadde jeg ikke tid til å snakke med han. Da savnet han meg sykt mye og kom faktisk hjem til meg 3 timer etter jeg var kommet hjem. Enda han visste da at jeg sov, men han kom og ville bare holde rundt meg. Han vil meg alt godt og vil at jeg skal spørre han om hjelp. Han hjelper meg så gjerne. Han gråter veldig ofte når han snakker om følelsene sine. Han er følelsesløs (men har allikevel sagt han har følelser for meg), redd for å få ett vondt forhold igjen. Han har utrolig mye å tenke på og jeg vet han er sliten. Allikevel så ser jeg ikke helt problemet med å bare kunne fortsette sånn vi har gjort i over 2 år, men bare at vi nå kan kalle det kjærester. Han har sagt at det er meg han stoler mest på av alle han kjenner, til og med bestekompisen hans. Han har fortalt meg utrolig mye private ting, som JEG ville vært forsiktig med å si til folk. Jeg holder tett og det vet han. Han ville at jeg skulle ha nøkkel hjem til han ganske tidlig, han stoler så mye på meg at jeg kunne fått koden på bankortet hans og han vet jeg aldri ville brukt en krone derfra. Han snakker mye om "hvis vi var gift" så kunne vi gjort ditt og datt. Jeg tror han er kjemperedd for å binde seg, for han har sagt han med glede kan være singel resten av livet, bare vi fortsetter å være venner. Han vil virkelig ikke miste med. Jeg er så lei meg for jeg vil gjerne fortsette å treffe han, men det er så vondt å se han og samtidig vite at han ikke vil bli kjæresten min. Anonymkode: e3761...935
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Avstand kan føre til at han får tid til å kjenne på det å savne deg , men om han overhodet ikke har hatt noen følelser for deg så vil han nok heller bare nyte avstanden. Jeg syns du bør prøve å glemme han og gå videre, han har trossalt sagt at han ikke vil ha noen kjæreste. Prøv å forhold deg til han profesjonelt på jobb og ikke snakk noe mer med han enn nødvendige jobbrelaterte ting. Anonymkode: f58e9...9e9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 Som de andre sier, kan det gå begge veier - på den ene siden kan han savne deg, på den andre siden kan han oppdage at han nyter friheten. Jeg ville holdt avstand uansett. Jeg var i samme problemet selv og sluttet å ta kontakt med en fyr jeg var håpløst forelsket i som ikke ønsket noe mer. Først kom han tilbake flere ganger, men usikkerheten hans vedvarte. Da bestemte jeg meg for å slette/blokkere ham fra alle sosiale medier og få ham ut av livet mitt. Da kom han tilbake en siste gang, men da hadde jeg allerede bestemt meg for at jeg hadde gitt ham nok sjanser og at det var best å legge hele greia vår dødt. Siden har vi ikke hatt noen kontakt. Det er vemodig, men samtidig tok det kortere tid for meg å bli ferdig med ham da jeg kuttet ham helt ut, og det er veldig deilig å ikke hele tiden bli påmint om hans eksistens. Dette kan gå begge veier, TS, men du må nesten kjenne på det selv. Jeg ville ha droppet ham fullstendig inntil han var hundre prosent sikker på hva han ville, men skjønner at det er vanskelig. Anonymkode: 13ae5...166
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 Dette er vel dømt til å mislykkes: Han sliter med sin bagasje og vil ikke binde seg. Kanskje ever. Du er overklar for og snart utbrent følelsesmessig pga. usikkerheten. Mitt tios: Ta en kommunikasjonspause fra denne usikre mannen og la han være i fred. Skaff deg en ff og ha det gøy! Post bilder av alle ff på fjesbok og se hva som skjer.. Anonymkode: 23323...2fd
sjonkelrolf Skrevet 27. januar 2016 #15 Skrevet 27. januar 2016 Det er aldri godt å vite. Holde avstand kan være greit, men jeg har dummet meg ut på det også, at jeg har holdt avstand når jeg ikke burde ha gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå