Nysgjerrige Nils Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 (endret) Hei Hva tjener du som er apotektekniker eller apotekmedarbeider? Hvor mange år har du jobbet i apotek? Hvilken kjede jobber du i? Alle (relevante) svar blir satt stor pris på - tusen takk! Endret 26. januar 2016 av Nysgjerrige Nils
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Tar denne som anonym. Autorisert apotektekniker Årslønn på 330 000 kr Jobbet i Apotek1 i ca 6 år Anonymkode: fc51c...07d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Hei. Jeg jobber som apotekmedarbeider i Vitus.Brutto månedslønn er 27 555 kr..Har jobbet i 2 år. Er nå ferdig utdannet apotektekniker,så regner med at lønna stiger en del straks autorisasjonen blir godkjent.Venter fortsatt på papirene. Anonymkode: fde74...410
Safiye Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Apotekmedarbeider i 3-4 år, på Ditt Apotek og Apotek1. Er student, så jobber kun deltid og timeslønnen på begge stedene er mellom 170-200. Har hørt rykter om at Boots medarbeidere tjener best, etterfulgt av Apotek1. Tror dette stemmer ganske godt egentlig, uten at det det er så stor forskjell på timeslønn for apotekmedarbeidere. Er nok ganske høyere sprik når det gjelder teknikere med tanke på ansvarsområde etc.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 6 minutter siden, Pavilion skrev: Apotekmedarbeider i 3-4 år, på Ditt Apotek og Apotek1. Er student, så jobber kun deltid og timeslønnen på begge stedene er mellom 170-200. Har hørt rykter om at Boots medarbeidere tjener best, etterfulgt av Apotek1. Tror dette stemmer ganske godt egentlig, uten at det det er så stor forskjell på timeslønn for apotekmedarbeidere. Er nok ganske høyere sprik når det gjelder teknikere med tanke på ansvarsområde etc. Det kan stemme at dere har litt bedre betalt enn oss i Vitus ja.Min timelønn er 163,- hvis jeg nå har regnet riktig. Anonymkode: fde74...410
Nysgjerrige Nils Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2016 Takker så mye for svar. Til Pavilion: Hva studerer du? Farmasi? Tror timelønn på 200 kr. er ganske høyt for en apotekmedarbeider. Til AnonymBruker som snart er autorisert apotektekniker: Hvor gammel er du? Jobber du i by eller bygd? Hadde satt stor pris på om du forteller hva din "nye" lønn er, når du får autorisasjon. Gratulerer som ferdig utdannet! Ettersom Farmasiforbundet ikke utarbeider lønnsstatistikk for apotekteknikere og apotekmedarbeidere (slik Farmaceutene gjør for farmasøyter), er det vanskelig å hvite hva man bør forvente å få i lønn. Jeg ønsker heller ikke å spørre mine kollegaer. Fordi lønn forhandles individuelt i apotek, tror jeg de færreste ønsker å oppgi hva de tjener.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 21 minutter siden, Nysgjerrige Nils skrev: Takker så mye for svar. Til Pavilion: Hva studerer du? Farmasi? Tror timelønn på 200 kr. er ganske høyt for en apotekmedarbeider. Til AnonymBruker som snart er autorisert apotektekniker: Hvor gammel er du? Jobber du i by eller bygd? Hadde satt stor pris på om du forteller hva din "nye" lønn er, når du får autorisasjon. Gratulerer som ferdig utdannet! Ettersom Farmasiforbundet ikke utarbeider lønnsstatistikk for apotekteknikere og apotekmedarbeidere (slik Farmaceutene gjør for farmasøyter), er det vanskelig å hvite hva man bør forvente å få i lønn. Jeg ønsker heller ikke å spørre mine kollegaer. Fordi lønn forhandles individuelt i apotek, tror jeg de færreste ønsker å oppgi hva de tjener. Takk for det Jeg er 37 år og jobber i en storby.Skal holde deg oppdatert. Anonymkode: fde74...410
Safiye Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Ja, 200 er ganske høyt for medarbeider, men jeg får ikke like stor bonus som mange andre når jeg jobber helg og kveld. Jeg studerer forøvrig økonomi. Har vurdert å ta grad som tekniker ved siden av, men det blir så mye styr da jeg ikke gikk helse&sosial på vgs.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 På 26.1.2016 den 20.52, Nysgjerrige Nils skrev: Hei Hva tjener du som er apotektekniker eller apotekmedarbeider? Hvor mange år har du jobbet i apotek? Hvilken kjede jobber du i? Alle (relevante) svar blir satt stor pris på - tusen takk! Jeg er 21 år, har jobbet i apotek i 5 år og nettopp ferdig med utdanningen. Starter i Boots om 1 måned og årslønnen min blir på 340.000. Har jobbet i privat apotek hele tiden, og vil ikke anbefale det dersom du vil ha en ålreit lønn, var mye bedre å jobbe i privatapotek før, men nå lønner det seg ikke. Dårlig lønn, og bare fokus på penger hele tiden, iogmed at eierne skal ha sin utbetaling. Anonymkode: a3230...480
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 Jobber i Ditt Apotek.Fikk autorisasjon i fjor.Årslønn: 315 000.Det anonym over her skriver er sant.Lønnen hos private Apotek er dårlig. Anonymkode: fde74...410
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #11 Skrevet 27. juli 2019 På 26.1.2016 den 22.19, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg jobber som apotekmedarbeider i Vitus.Brutto månedslønn er 27 555 kr..Har jobbet i 2 år. Er nå ferdig utdannet apotektekniker,så regner med at lønna stiger en del straks autorisasjonen blir godkjent.Venter fortsatt på papirene. Anonymkode: fde74...410 Hei sann ☺ er det mulig og spørre deg noen spm selv om dette inlegget er gammelt angående din jobb som apotektekniker? ☺ takk for svar. Anonymkode: d6539...e8a
Tessha87 Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 Ser dette er gammelt innlegg, men har jobbet i Apotek siden 2005. Har nå akkurat 400.000 så ikke veldig bra lønn
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #13 Skrevet 10. mars 2023 Svarer fordeom dette er et gammelt innlegg. Ferdig utdannet for 2,5 år siden. Jobber nå for Boots Apotek og har en fast årslønn på 404.000 kr. Jeg vet det er apotekteknikere med mer ansiennitet som tjener bedre enn dette. Anonymkode: 0b337...be7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #14 Skrevet 10. mars 2023 Hvordan er det mulig å leve på så lav lønn i Norge i dag? Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til å gå rundt. Leieprisene og matprisene er helt hinsides nå, lønningene til mange nordmenn bør kraftig opp egentlig... Anonymkode: 2f251...c3a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #15 Skrevet 11. mars 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan er det mulig å leve på så lav lønn i Norge i dag? Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til å gå rundt. Leieprisene og matprisene er helt hinsides nå, lønningene til mange nordmenn bør kraftig opp egentlig... Anonymkode: 2f251...c3a Jeg sitter og tenker det samme. Det er så respekt at noen faktisk gjør det, så håper ingen misforstår, men jeg tenker også med forakt på eiere som sitter og tjener store penger på at de betaler sine medarbeidere dårlig. Her jeg bor er det en mann som eier en relativt lokal apotek-kjede, med fem butikker. I følge skattelistene har han det svært godt, og det uten å jobbe stort. På siden er han lokalpolitiker, ikke akkurat krevende det heller. Jeg har uføretrygd høyere enn årslønnene som blir nevnt i denne tråden, og det er synd. Igjen, tullete lav lønn i mine øyne! Anonymkode: 1c372...cc6
AnonymBruker Skrevet 15. juni #16 Skrevet 15. juni Ser at den er ganske gammel innlegg. Jeg er nylig ferdigutdannet og har jobbet på Apotek 1 i ett år nå og tjener 216 kr i timen. Og synes det er veldig lavt i forhold til en kollega jeg har som er medarbeider. Jeg lurer på hvor mye tjener en apotektekniker på Vitusapotek og Boots apotek? Nå skal jeg studere videre som farmasøyt og har fått en 30% stilling som farmasistudent. Og lurer på om hvor mye dere tjener på Vitusapotek og Boots apotek som student? Jeg fikk tilbud på 244 kr i timen. Jeg vurdere å søke jobb på en annen kjede enn apotek 1 siden er ikke fornøyd med lønna. Om noen som jobber på Vitusapotek eller Boots apotek kan svare så setter jeg stor pris. Anonymkode: c6055...54a
AnonymBruker Skrevet 15. juni #17 Skrevet 15. juni On 5/16/2022 at 9:36 PM, Tessha87 said: Ser dette er gammelt innlegg, men har jobbet i Apotek siden 2005. Har nå akkurat 400.000 så ikke veldig bra lønn Hvilke apotek kjede jobber du hvis jeg kan spørre? Anonymkode: c6055...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå