AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Jeg dater en fyr jeg har snakket med på nett i en mnd og møttes ett par ganger nå. Han er koselig, snill og omtenksom. Men føler ikke at gnistene er der helt ennå. Jeg er en person som overanalysere alt og har liten erfaring meg gutter generelt . Kan det ta lang tid å bli betatt ? Anonymkode: e5a5c...abc
Tibbie Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en fyr jeg har snakket med på nett i en mnd og møttes ett par ganger nå. Han er koselig, snill og omtenksom. Men føler ikke at gnistene er der helt ennå. Jeg er en person som overanalysere alt og har liten erfaring meg gutter generelt . Kan det ta lang tid å bli betatt ? Anonymkode: e5a5c...abc Noen ganger kan det skje på sekundet, andre ganger skjer det bare ikke. Han jeg er sammen med nå tok det gaaaanske lang tid før jeg fikk noen følelser for han Han var dødsforelska i meg, og jeg bare "meh". Men etter en måneds tid eller mer begynte det gradvis å komme. Med min forrige skjedde det aldri. Jævlig kjipt, for han er en sinnssykt bra mann. Derfor var vi bare småkjærester. Ventet på at jeg også skulle bli betatt, så jeg var med han helt til jeg ble lei. Du får gjøre det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå