Gå til innhold

Smoothie i matpakka

ragna-råkk

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal sende med poden smoothie til lunsj, hva passer da best å ha i den, med tanke på at den skal oppbevares i romtemperatur? Når jeg lager hjemme, merker jeg jo at den blir "våtere" når bæra begynner å tine... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du vil at den skal holde seg kald, kan du jo prøve en thermos. Den skal holde like bra på kulde som den holder på varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å lage smoothie kvelden før uten isbiter, legger den i kjøleskapet, og neste dag rett før jeg drar på jobb slenger jeg oppi 2-3 isbiter, da holder den seg kald en stund :) smaker jo bedre fersk så klart, men funker fint slik også :)

Anonymkode: a25d8...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. januar 2016 at 16.28, ragna-råkk skrev:

Hvis jeg skal sende med poden smoothie til lunsj, hva passer da best å ha i den, med tanke på at den skal oppbevares i romtemperatur? Når jeg lager hjemme, merker jeg jo at den blir "våtere" når bæra begynner å tine... 

Vanlig frukt og grønt? :klo:

Altså: folk flest lager jo lunsj enten kvelden før eller i store kvanta et par ganger i uka. Om du vil ha den slushy eller kald til lunsj: frys den etter du har blandet den og ta den rett fra frysen over i sekken. Holder seg fint i frysen en ukes tid, så du kan lage 5 stk på søndagen og slippe bryet med det i uka.

Anonymkode: 7249a...35d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...