AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Veide meg i dag, og fikk litt sjokk! Gått opp mange kilo de siste to månedene. Huff! Noen som har tips til å gå raskt ned? Takler ikke veldig sære dietter. Og jeg trener ikke noe særlig pga. dårlig kne. Har tenkt å begynne å trene forsiktig også, men maten er jo det viktigste. What to do for å komme nedover så raskt som mulig? Anonymkode: 704fc...664
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Hvis du ikke har vært overvektig tidligere, så fortsetter du sånn du har gjort før du begynte å gå opp i vekt. Kanskje kutte litt på mengdene hvis du da trente mye mer. Når du etter hvert kommer i gang med treningen, så går det seg til. Regner med det var det svaret du var ute etter? Anonymkode: 7cdad...a5e
Gjest Runforit Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Spis som du gjorde før du la på deg. Kalori inn/ut er det som teller.
Pringle Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Ikke fokuser på at du skal raskt ned, og dropp fullstendig tanken på sære dietter. Du går ned i vekt i passe fart og uten bivirkninger, hvis du bare går tilbake til å spise sånn som du gjorde før.
Trondheimdame Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Hei. Jeg er 24 år. Går på treningssenteret 3t. Ønkser å gå ned 10 kg. (jeg har lagt på meg på ett år). Jeg har ikke motivasjon og har fattet at jeg trenger en treningsvenn som kan trene med meg ofte, så og si hver dag etter arb.tid! jeg er villig til å gå mye sammen! Jeg bare vet at ved å ha en treningsvenn så vil det hjelpe stort! Jeg håper å få høre fra noen! Motivasjonen er påbunn og jeg vet ikke hvorfor engang, selv om jeg har lyst å gå ned i vekt. Jeg har prøvd mye dietter, men skjønner det er bare tull. HAr vært en jojo-slanker i flere mnd., men nå skal det bli slutt på dette! ønsker virkelig å planlegge kosthold, mengder porsjoner og ønske om å trene sammen med noen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå