Gå til innhold

Har ikke spist kaker/godterier på 3 uker, skal unne meg noe på søndag, hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, klart meg uten noe usunt snop på 3 uker, skal unne meg noe på søndag og klarer ikke finne på noe. Hva ville du ha valgt? Skal fortsette på mandag med 3 nye uker. Vurderer en bit meg kladdekake og sjokolade glassur, brownies eller sjokoladefondant, men er ikke flink til å bake :Pså fortgjort å fucke opp. tips mottas med takk.

Anonymkode: fb493...859

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde fortsatt å holde meg unna hvis du har klart det i tre uker. Men, det er meg da...

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Då hadde eg skeia ordentlig ut med kladdekake, pops, popkorn, is blanda 😂🍫

Skrevet

Sjokolade!

Men hvorfor spise dette kaloririke og usunne når du egentlig ikke har lyst på noe bestemt? Du kan jo like gjerne la være, hvis det ikke er noe spesielt du virkelig higer etter og bare føler du MÅ ha.

• Liker 3
Skrevet

Brownies med is! Evt mørke sjokoladecookies med is! Yum :wow:

• Liker 1
Gjest Ennasus
Skrevet

Hvis du ikke har cravings på noe så hadde jeg ikke giddi :P er så mye god mat man heller kan spise...

men hadde nok valgt fudge, hvit sjokolade og lakris :) 

Skrevet

Boller med vaniljekrem, seige brownies eller sjokoladekjeks

Skrevet

Brownies :) Lag fra toropose og så fryser du inn resten til neste gang du skal unne deg noe :)
Evt kjøp et godt kakestykke, skillingsbolle eller noe fra et bakeri. Eller noen biter med god konfekt (slike man plukker selv hos sjokoladeforhandlere eller hva de kalles). 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, klart meg uten noe usunt snop på 3 uker, skal unne meg noe på søndag og klarer ikke finne på noe. Hva ville du ha valgt? Skal fortsette på mandag med 3 nye uker. Vurderer en bit meg kladdekake og sjokolade glassur, brownies eller sjokoladefondant, men er ikke flink til å bake :Pså fortgjort å fucke opp. tips mottas med takk.

Anonymkode: fb493...859

Jeg hadde kuttet opp masse frukt jeg liker, smeltet litt mørk sjokolade, og dyppet i det... :rolleyes: Hadde ikke laget kake eller kjøpt inn snop. Eller grønnsaker og dip. 

Skrevet

Ville laget en deilig forfriskende fruktsalat med diverse frukt og bær som du liker godt, med vaniljesaus eller vaniljekrem oppå. Kan jo lage vaniljesaus/krem selv også :) eller sjokolademousse med jordbær og vaniljesaus. 

Skrevet

Jeg hadde laget kladdekake med 70%+-sjokolade og spist med bringebær til!

Skrevet

Er det virkelig så vanskelig å holde seg unna? Jeg spiser som oftest en liten mørk sjokolade på lørdagskvelden, og det er det. Jeg har ikke behov for mer, alt godteriet og det søte fører bare til at jeg legger på meg. Finnes flere eksempler på de som har kuttet sukkeret betraktelig og slanket seg nærmest over natten. Sinnsyke kontraster.

Anonymkode: b1564...bbf

Skrevet

Jeg hadde spist potetgull, noe av det beste jeg vet

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så vanskelig å holde seg unna? Jeg spiser som oftest en liten mørk sjokolade på lørdagskvelden, og det er det. Jeg har ikke behov for mer, alt godteriet og det søte fører bare til at jeg legger på meg. Finnes flere eksempler på de som har kuttet sukkeret betraktelig og slanket seg nærmest over natten. Sinnsyke kontraster.

Anonymkode: b1564...bbf

Sukker er ekstremt avhengighetsskapende, og sammenlignes gjerne med kokain.

Anonymkode: fdd09...458

• Liker 1
Skrevet

Viss det er snop i form av lørdagsgodt så er.

- Smash og Sørlandskips med hollyday-dip en god kombo.

Faen nå fikk jeg vann i munnen, har ikke tatt snop eller brus på 4 uker her huff....  

Anonymkode: b13d1...072

Skrevet
15 timer siden, Fireproof skrev:

Då hadde eg skeia ordentlig ut med kladdekake, pops, popkorn, is blanda 😂🍫

Vanskelig å være uenig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...