Gå til innhold

Hvor kjøpe billige sunnere produkter (kokosmel, mandelmel, sukrin osv)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor får man kjøpt billigst kokosmel, sukrin, mandelmel, stevia o.l.? Både nettbutikker og fysiske butikker. 

Anonymkode: 291e6...6b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget denne nettsiden for å løse akkurat det problemet. Jeg hadde selv problemer med å finne produkter som ga mest for pengene, dvs kroner per kilo for sånne produkter du nevner. Siden er ennå ikke perfekt, og jeg tar gjerne imot innspill, men håper den er til hjelp for noen. Sukrin er forresten det samme som "erythritol".

Husk å ikke bestill for mer enn 350,- inkl. frakt fra utlandet pga toll! Fra iHerb kan man vanligvis velge veldig billig porto fra usa (ca 30-40kr), så det er lurt å dele opp store bestillinger.

Kan også nevne at det ofte er mye billig å finne på ebay.

Skrevet

iherb.com, har du sett der? :)

Så nettopp at coop xtra selger mandelmel )coop sitt eget merke.

Skrevet (endret)

Hvis du vil ha det billig, så tror jeg du bør ha handlet på januarsalget. Det meste koster ca det samme over alt ut ifra hva jeg har sett.

Kiwi selger sukrin i alle fall. Sikkert flere ting også. Helsekost som Life f.eks. Der har jeg blant annet sett kokosmel og sukrin.

Nettbutikker jeg kommer på i farten er xlife.no, gymgrossisten.no, fitnesskost.no, tights.no, nu3.no

Endret av lisamari

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...