AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 men som plutselig begynte å snu? Jeg har aldri vært spesielt opptatt av barn, ville ikke ha dem, så ikke på det som noe jeg ville ha i livet mitt. Derimot så merker jeg at jeg har begynt å helle mer mot at det ikke hadde vært så negativt. Flere som har opplevd det? Det er mange ting som gjør at barn nå er uaktuelt, hus, jobb, ekteskap, bil. Sånne ting vil jeg ha på plass først. Jeg synes det er så merkelig, for jeg har aldri vært en person som har sett for meg barn, mens nå merker jeg at «det hadde ikke vært negativt», samtidig så er jeg ikke positiv til det heller. Hva gjorde dere i en sånn situasjon? Føler meg litt alene med tankene mine, og forholdet til meg og kjæresten er ikke helt på topp. Så barn er uansett ikke aktuelt nå. Anonymkode: 52a6d...5ab
Gjest Dwight Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Akkurat det samme her. Jeg ønsket ikke barn, men har snudd nå. Jeg kommer også til å vente et par år før det er aktuelt, både fordi jeg nylig ble singel og fordi jeg vil ha bedre økonomi. Han ville ikke ha barn, og da ble det slikt rett og slett. Jeg tar heller den sjangsen enn å håpe at jeg snur igjen
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 16 minutter siden, Dwight skrev: Akkurat det samme her. Jeg ønsket ikke barn, men har snudd nå. Jeg kommer også til å vente et par år før det er aktuelt, både fordi jeg nylig ble singel og fordi jeg vil ha bedre økonomi. Han ville ikke ha barn, og da ble det slikt rett og slett. Jeg tar heller den sjangsen enn å håpe at jeg snur igjen TS her. Ser den, kjedelig at du ble singel da . I mitt tilfelle, vil kjæresten ha barn. Forholdet vårt er ikke det beste om dagen. Spesielt ikke når jeg går arbeidsledig, så påvirker jo det forholdet også. Topp det med at vi har våre utfordringer, så har har du det fulle bildet. Jeg synes det er merkelig å kjenne på dette, for før var jeg skråsikker på at jeg ikke skulle ha barn. Anonymkode: 52a6d...5ab
Gjest Dwight Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ser den, kjedelig at du ble singel da . I mitt tilfelle, vil kjæresten ha barn. Forholdet vårt er ikke det beste om dagen. Spesielt ikke når jeg går arbeidsledig, så påvirker jo det forholdet også. Topp det med at vi har våre utfordringer, så har har du det fulle bildet. Jeg synes det er merkelig å kjenne på dette, for før var jeg skråsikker på at jeg ikke skulle ha barn. Anonymkode: 52a6d...5ab Hvis han vil ha barn og du begynner å snu, så kan nok forholdet ordne seg på sikt. Det er ikke lett når du går hjemme, men er utfordringene noe som kan jobbes igjennom?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 7 minutter siden, Dwight skrev: Hvis han vil ha barn og du begynner å snu, så kan nok forholdet ordne seg på sikt. Det er ikke lett når du går hjemme, men er utfordringene noe som kan jobbes igjennom? TS. Det kan godt være. Ting kan ordne seg, men da må begge legge inn en innsats - ikke bare den ene. Jeg er lei av å føle at jeg drar lasset når det kommer til forholdet... Jeg blir gal av å gå hjemme! Søker jobber, men alle jobber krever erfaring Hvordan få erfaring når ingen vil la deg få erfaring. Anonymkode: 52a6d...5ab
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Det snudde ikke hos meg. Eller, jeg ble plutselig uplanlagt gravid. Ville ikke ha barn, men samboer ble helt henrykt over nyheten så jeg hadde ikke samvittighet til å ta abort. det var en veldig tung graviditet. Men etter datteren vår ble født elsket jeg henne med hele mitt hjerte fra første sekund. Så det kan gå bra det også! Nå er jeg gravid på nytt :-) Syns Lynette fra Frustrerte Fruer hadde et utsagn som passet meg perfekt: Tom: ''I didn't know you wanted a fourth child?'' Lynette: ''Well, I didn't want the first three either, but they're starting to grow on me!'' Anonymkode: 8c243...f27 1
Gjest Dwight Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. Det kan godt være. Ting kan ordne seg, men da må begge legge inn en innsats - ikke bare den ene. Jeg er lei av å føle at jeg drar lasset når det kommer til forholdet... Jeg blir gal av å gå hjemme! Søker jobber, men alle jobber krever erfaring Hvordan få erfaring når ingen vil la deg få erfaring. Anonymkode: 52a6d...5ab Så vond sirkel du har havnet i har du mulighet å flytte på deg?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det snudde ikke hos meg. Eller, jeg ble plutselig uplanlagt gravid. Ville ikke ha barn, men samboer ble helt henrykt over nyheten så jeg hadde ikke samvittighet til å ta abort. det var en veldig tung graviditet. Men etter datteren vår ble født elsket jeg henne med hele mitt hjerte fra første sekund. Så det kan gå bra det også! Nå er jeg gravid på nytt :-) Syns Lynette fra Frustrerte Fruer hadde et utsagn som passet meg perfekt: Tom: ''I didn't know you wanted a fourth child?'' Lynette: ''Well, I didn't want the first three either, but they're starting to grow on me!'' Anonymkode: 8c243...f27 Haha, den siste var morsom! Spennende å lese om andres erfaringer 15 minutter siden, Dwight skrev: Så vond sirkel du har havnet i har du mulighet å flytte på deg? Jeg søker innad i 3 ulike fylker, så har ikke helt snevret inn kan du si. Er egentlig ganske så etablert her jeg bor, så å flytte hadde ikke vært førstealternativet kan du si. TS. Anonymkode: 52a6d...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå