Gå til innhold

Har du noen du stoler 100% på?

Calleia

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, lostpenguin skrev:

Nei, det er ingen jeg stoler 100% på. Jeg liker å tro det beste om folk, og blir derfor ofte kalt naiv. Jeg gir folk min tillit, gir alle en sjans til å vise at de er til å stole på, men alle viser på et punkt at de ikke er det. Hemmeligheter blir sagt videre, kjærester er utro, alle lyver fra tid til annen. Alle vil på et vis såre en, gjelder bare å finne de som likevel er verdt det.

Er helt lik på det der. Alle jeg har trodd jeg kunne stole på, beviser det motsatte. Og allikevel viser jeg ennå folk min tilitt.  

Har kun én venninne jeg stoler 100% på. Hun har jeg kjent siden jeg var 13 år og hun har aldri vist meg noe annet. Og mamma. Jeg stoler også på pappa, men har et annet forhold til mamma når det kommer til private ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Storesøsteren min. Lojal til evigheten og ville aldri sagt noe videre eller gjort noe sårende bak min rygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma. Hun er min bestevenn, og selv om det for mange høres teit ut så er jeg ikke redd for å innrømme det:) Hun er den beste personen jeg vet om, og jeg prøver å få til 30-60min i telefonen med henne hver dag. Hun holder ut med mine humørsvingninger, er en fantastisk lytter og er alltid der for meg om jeg trenger det.

Kjæresten min er en god nr2, men det tar lang tid for meg å åpne meg for noen, så stoler ikke 100% på han enda. Uansett så kommer han aldri til å overgå mamma, hun er min sjelevenn:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren stoler jeg 100% på. Det er vel den eneste. 

Anonymkode: f74c4...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...