Makkverket Skrevet 30. januar 2016 #41 Del Skrevet 30. januar 2016 Ja, jeg har ei venninne jeg stoler 100 % på, ellers ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 31. januar 2016 #42 Del Skrevet 31. januar 2016 Mannen, mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #43 Del Skrevet 31. januar 2016 Ja, samboer, hans far og mamsi mi Anonymkode: 454cf...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 31. januar 2016 #44 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg stoler ikke på noen. Og det gjør jeg lurt i, har jeg erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. januar 2016 #45 Del Skrevet 31. januar 2016 Ja, ei venninne og 2 kompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #46 Del Skrevet 31. januar 2016 Har en jeg stoler 100% men han har dobbelt moral så orker ikke å henge med han. Har en annen jeg stoler på 90% så er mye snillere Stoler på mamma 70% hun har gjort det vanskelig for meg noen ganger. Anonymkode: ee326...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #47 Del Skrevet 31. januar 2016 Så sant vedkommende ikke har fire bein og pels, eller har skrevet under en taushetserklæring, så kan ingen stole 100% på mennesker. Selv ikke de som skriver under taushetserklæringer er til å stole på alltid. Mange trur de har noen som eksempel aldri sier videre ting dere forteller de i hemmelighet, men grunnen til at dere går rundt og trur det, er at de som vedkommende har fortalt ting til ikke har sagt noe til deg. Sikkert for å få mer sladder servert. Har ikke tall på hvor mange historier jeg har hørt som "jeg ikke må fortelle at jeg har hørt, fordi det egentlig er en hemmelighet". Det gjelder nok kvinner mer enn menn, fordi kvinner elsker å sladre om andre i mye større grad. I tillegg så går forhold over og vennskap blir brutt, og da er det mange som skravler videre en masse. Så er det noe folk ikke vil at noen skal vite, fortell det til katta. Anonymkode: 2b916...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #48 Del Skrevet 31. januar 2016 Nei Stolte faktisk 100% på mannen min før men han er langt fra det nå. Mamma og pappa stoler jeg mye på, men ikke 100%. Anonymkode: 35aa0...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JC9 Skrevet 3. februar 2016 #49 Del Skrevet 3. februar 2016 Meg selv og hunden stoler jeg 100 % på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2016 #50 Del Skrevet 4. februar 2016 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #51 Del Skrevet 4. februar 2016 Den 26. januar 2016 at 11.08, calleia skrev: Som overskriften sier : Kan du stole på noen 100% ? Foreldre og katt Anonymkode: 0f398...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 4. februar 2016 #52 Del Skrevet 4. februar 2016 Nei, ikke egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 4. februar 2016 #53 Del Skrevet 4. februar 2016 Kattane, bestevenninna mi og typen☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. februar 2016 #54 Del Skrevet 4. februar 2016 Nei, jeg tror ikke det finnes et eneste menneske som er 100% til å stole på uansett hva, det gjelder forsåvidt dyr også. Men jeg har absolutt mennesker i livet mitt som jeg stoler på, på ulike måter. Noen holder på hemmeligheter, noen ville begravd et lik sammen med meg, noen er der for meg uansett hva, mens andre, som familie, stoler jeg på først og fremst fordi det er en vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 4. februar 2016 #55 Del Skrevet 4. februar 2016 Kanskje min bror? Har aldri vært flink og utnyttet den hjelpen jeg har blitt tilbudt, derfor er det vanskelig å si. Men det er nok han som står meg nærmest sånn sett. Ellers var det hunden vår, men hun er desverre død nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 4. februar 2016 #56 Del Skrevet 4. februar 2016 Ja, de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #57 Del Skrevet 4. februar 2016 Nei, har dessverre ikke det. Dere som har det er heldige! Tenker at det må være både befriende og trygt å vite at man har noen som vil være der for deg, uansett. Siden jeg ikke har det, så skal jeg gjøre mitt ytterste for at mine barn kan stole på meg og at de skal vite at jeg alltid vil være der for de Anonymkode: aa51e...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelibabas Skrevet 4. februar 2016 #58 Del Skrevet 4. februar 2016 Mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 4. februar 2016 #59 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lostpenguin Skrevet 4. februar 2016 #60 Del Skrevet 4. februar 2016 Nei, det er ingen jeg stoler 100% på. Jeg liker å tro det beste om folk, og blir derfor ofte kalt naiv. Jeg gir folk min tillit, gir alle en sjans til å vise at de er til å stole på, men alle viser på et punkt at de ikke er det. Hemmeligheter blir sagt videre, kjærester er utro, alle lyver fra tid til annen. Alle vil på et vis såre en, gjelder bare å finne de som likevel er verdt det. Når det kommer til hemmeligheter stoler jeg på hunden min, det er lite den får sagt videre Men jeg stoler ikke 100% på dyr heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå