Million Skrevet 26. januar 2016 #21 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg måtte tenke litt på spørsmålet, og i grunnen er det kun en person jeg stoler 100% på, og det er ingen venn eller venninne, men faren min. Rett og slett. La oss si jeg forteller en stor hemmelighet til en venninne. Jeg stoler ikke 100% på at de holder den helt for seg selv, og ikke "betror" seg videre til f.eks. ektefellen sin når de ligger der i senga og har en koseprat om ditt og datt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. januar 2016 #22 Del Skrevet 26. januar 2016 Det eneste man kan stole 100% på er seg selv. Så nei jeg stoler ikke 100% på noen siden etter min erfaring så kan man ikke stole på andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 26. januar 2016 #23 Del Skrevet 26. januar 2016 Det er alltid fare for at en forsnakker seg uansett hvor god man er til å holde ting for seg selv. Derfor stoler jeg heller aldri på noen hundre prosent, men jeg stoler 99% på mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 26. januar 2016 #24 Del Skrevet 26. januar 2016 Ja, kjæresten min. Jeg stoler fullt og helt på ham, jeg vet at det jeg forteller ham ikke går videre, at han alltid er der for meg og støtter meg, at han ikke lyver til meg eller snakker stygt bak ryggen min. Det er utrolig deilig og ikke noe jeg tar for gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 26. januar 2016 #25 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Stoler vel mest på meg selv, men har ikke problemer med å gi av meg selv eller fortelle fortrolige ting som omhandler meg selv til andre jeg føler jeg stoler på. Å stole på noen 100% kan man aldri egentlig, men tror uansett ikke folk mener være slemme hvis de skulle forsnakke seg eller trenge å betro seg om et emne til andre. Men det er gjerne sånn at jeg ser ann hva jeg kan si til forskjellige folk. Jeg har forsnakket meg ved et par anledninger tidligere, men da har det vært med ting jeg trodde felles venninne visste fra før feks. Akkurat slike ting kan være veldig kjipt når man føler man egentlig er flink til å holde på hemmeligheter. Endret 26. januar 2016 av Genevieve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. januar 2016 #26 Del Skrevet 26. januar 2016 Jepp, søstra mi. Men hun er nok den eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. januar 2016 #27 Del Skrevet 26. januar 2016 Ja, det gjør jeg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. januar 2016 #28 Del Skrevet 26. januar 2016 2 timer siden, Nmtt skrev: Min katt Jepp, katter sladrer aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #29 Del Skrevet 26. januar 2016 ja. flere. hva var poenget med spørsmålet? Anonymkode: e4c9e...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruPære Skrevet 26. januar 2016 #30 Del Skrevet 26. januar 2016 Mannen min Ingen andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 26. januar 2016 #31 Del Skrevet 26. januar 2016 Måtte tenke litt. Har et par svært gode, nære og lojale venninner, men er ikke 100% sikker på hva som kan skje etter par glass vin i godt lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 27. januar 2016 #32 Del Skrevet 27. januar 2016 Må si meg enig med Balian. Jeg stoler ikke på noen andre enn meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #33 Del Skrevet 27. januar 2016 Mamma Anonymkode: aa070...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #34 Del Skrevet 27. januar 2016 Nei. Ikke engang meg selv. Anonymkode: fe983...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #35 Del Skrevet 27. januar 2016 Ja, den ene broren min. Anonymkode: b8a8f...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #36 Del Skrevet 27. januar 2016 Stoler kun på mamma og søstrene mine. Stolte på min eks og det angrer jeg på den dag i dag... Anonymkode: 6ea3c...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose33 Skrevet 29. januar 2016 #37 Del Skrevet 29. januar 2016 Nei, jeg stoler ikke 100% på NOEN. Jeg har betrodd meg til venninner, til mamma.. Men alltid så sladres det videre uten å tenke seg om! Føler jeg ikke gidder å hele tiden måtte presisere "ikke si dette videre til noen da". Noe må de skjønner selv at ikke er så morsomt at alle vet om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #38 Del Skrevet 30. januar 2016 Har to venner jeg kunne lagt livet mitt i hendene på, men ikke faen om jeg stoler på at de ikke jukser i monopol Så vet ikke om jeg kan si jeg stoler 100% på dem, men vet jeg kan stole på dem når det virkelig gjelder, og det er nå det viktigste:) Anonymkode: 2ab6e...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #39 Del Skrevet 30. januar 2016 Den 26.01.2016 at 11.08, calleia skrev: Som overskriften sier : Kan du stole på noen 100% ? Nei, jeg har ingen i livet mitt jeg stoler 100 % på. - kvinne 30 Anonymkode: 244a3...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 30. januar 2016 #40 Del Skrevet 30. januar 2016 Vanskelig spørsmål ... jeg vil gjerne stole 100% på en person som bestandig er sammen med meg, men jeg vet aldri hva som kan skje om den personen kan gjøre skade, og da er det jeg som sitter igjen med skylden, selv om det ikke var meg. Men som oftest stoler jeg på at hun gjør de riktige valgene for oss, selv om det innebærer mindre hyggelige ting. Så vil si 99.9% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå