Gå til innhold

Har du noen du stoler 100% på?

Calleia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har noen jeg stoler 80% på, men ikke 100.

Anonymkode: e04f2...7b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady Mondegreen

Ja, hvis å stole på betyr å føle seg sikker på at betroelser og annet ikke når noen andres ører.

Nei, hvis det betyr å ha noen å betro det meste til på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. En kompis av meg. Ham kan jeg betro alt. Spørre om absolutt alt. Han har aldri brutt tilliten min, verken ved å fortelle noe videre eller ved å ikke holde en avtale. Jeg ksn stole mer på ham enn meg selv.

Anonymkode: a9766...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoler på søsteren min og moren min. 

Ingen utenom nær familie dessverre. Hadde en veldig nær venninne jeg trodde jeg kunne stole på, men det har vist seg i det siste at det ikke er tilfelle. Veldig trist at det blir slik. 

Anonymkode: 9b4ef...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler 100% på samboeren min. I den grad at han er den som hadde stått ved min side når vi graver ned et lik :ler: Jeg kan si alt til han uten at det blir sagt videre, jeg kan være meg selv på godt og vondt når jeg er sammen med han. Jeg vet at han alltid vil stille opp for meg uansett hva det gjelder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg valgte å stole 100% på samboeren min, han gikk bak ryggen min og løy til meg. 

Anonymkode: 5762e...89d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ingen av mine vanlige venner kan jeg stole 100% på. De jeg trodde jeg kunne det har alltid bevist det motsatte etter en del år.
Selv min bestevenninde har sagt ting videre hun ikke burde si videre.
Men jeg har en venninde som ikke kjenner noen av de andre jeg kjenner, og hun føler jeg at jeg kan stole mer på. Hun har aldri sviktet meg og om hun sier noe om meg videre så er det uansett bare til folk jeg ikke kommer til å møte så da påvirker det meg ikke uansett.

Anonymkode: 7783c...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mange av mine nærmeste (familie/venner) har bevist at jeg ikke kan stole på de 100%, så nei. Stoler kun på meg selv.

Anonymkode: 9ca7a...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far ville jeg stolt mest på.

Min kone dernest. Jeg tror ikke hun ville lyve til meg, men jeg tror hun ville unnlatt å fortelle meg ting som var til hennes "ufordel " eller jeg ville mislike.

Det kommer og litt på hva man mener med å stole på. Jeg har folk jeg ikke ville stolt på at holdt en hemmelighet, men som jeg ville stole på at var der for meg når jeg trengte dem (som jo er viktigere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...