Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Vi vurderer en Cuba-tur nå i sommer, er det noen som har erfaringer de vil dele? Kom gjerne med forslag til byer, overnatting, spisesteder og ting vi bør oppleve :) 

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror det er best å dra til Cuba mellom desember og april. Sommermånedene er veldig varme og fuktige, ifølge det jeg har hørt i hvertfall.

Men deler erfaringene mine likevel: på Cuba er det vanlig som turist å leie et rom hjemme hos noen (kalles Casa Particular). Dette kan virke litt spesielt og skummelt, men er som oftest bare kjempekoselig og en super måte å lære mer om menneskene og landet. Men selvfølgelig, det fins mange hoteller også om det heller er å foretrekke :) På Cuba er det masse dansing! Ta gjerne noen salsaklasser før dere drar ned, jeg skulle virkelig ønske jeg gjorde det før jeg dro. Ellers vil jeg anbefale å dra til flere byer enn bare en by. Selv var jeg i Havanna, Varadero og Trinidad. Varadero er turistparadis med all-inclusive hotell overalt (superfine strender!). Trinidad er en utrolig vakker by, mens Havanna er en levende og spennende by. Veldig fint land som bør oppleves :) 

Anonymkode: 08689...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...