AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Ville du dratt dersom Christiano Ronaldo plutselig ba deg på besøk? http://www.dagbladet.no/2016/01/25/sport/fotball/modell/cristiano_ronaldo/primera_division/42882863/ Anonymkode: eeacc...5b2
skyflakes Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Vil si at det er generelt hyggelig å bli bedt på tur, så selfølgelig hadde jeg sagt ja. Hadde kanskje ikke vært så keen på å date akkurat Cristiano, men det skader ikke å bli kjent med nye mennesker.
celine Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Nope, fotball interesserer meg midt i røven Så vi ville nok ikke hatt noe særlig å snakke om. 2
Gjest New Girl Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Jeg hadde vært skeptisk til å bli invitert med på en sånn tur kun basert på et bilde. Hadde kunne sett på det som et eventyr, men hadde ikke sagt ja fordi det var Ronaldo. Han interesser meg midt i ryggen. Selv om det selvfølgelig kunne hende jeg hadde ombestemt meg etter å ha blitt kjent med han.
Tibbie Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Njaa, er ikke så keen på Ronaldo, så det kommer an på hans hensikter
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Det er relativt vanlig for modeller og instagram-babes å bli påspandert turer for å besøke rike menn, men vanligvis blir det jo ikke en avissak av det. Det finnes forresten et ord for det, det begynner på p... og slutter på ...sjon Anonymkode: 5d979...5b7 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Hva synes dere om å bli sjekket opp eller gitt oppmerksomhet kun basert på deres utseende da? Anonymkode: eeacc...5b2
herremann Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om å bli sjekket opp eller gitt oppmerksomhet kun basert på deres utseende da? Anonymkode: eeacc...5b2 jeg liker det. da slipper jeg å bli stempla som kåt hvis jeg prøver å sjekke opp ei dame.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om å bli sjekket opp eller gitt oppmerksomhet kun basert på deres utseende da? Anonymkode: eeacc...5b2 Man blir vel primært sjekka opp basert på utseende? Hvertfall hvis det er første gangen man ser noen, man har jo ingen mulighet for å kjenne vedkomne fra før? Anonymkode: 37e06...e34 3
Doge Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Jeg syns jeg (og veldig mange andre kvinner og menn) er penere en hu der, og syns fotball er den kjedeligste sporten. Dessuten så syns jeg Christiano Ronaldo virker som en klyse så nei, jeg hadde ikke dratt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 1 minutt siden, Doge skrev: Jeg syns jeg (og veldig mange andre kvinner og menn) er penere en hu der, og syns fotball er den kjedeligste sporten. Dessuten så syns jeg Christiano Ronaldo virker som en klyse så nei, jeg hadde ikke dratt. Er du kvinne? Det står mann i profilen din. Anonymkode: fb995...d01
Doge Skrevet 26. januar 2016 #13 Skrevet 26. januar 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du kvinne? Det står mann i profilen din. Anonymkode: fb995...d01 Jeg er mann, ja. Som det står i profilen min.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #14 Skrevet 26. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man blir vel primært sjekka opp basert på utseende? Hvertfall hvis det er første gangen man ser noen, man har jo ingen mulighet for å kjenne vedkomne fra før? Anonymkode: 37e06...e34 Jo, det er sant, men hva synes jenter om at man blir vurdert på utseendet, vel vitende om at dersom man var mindre pen så ville man vært uaktuell? Tenkte kanskje noen synes at andre egenskaper teller mer enn utseendet og at menn som først og fremst sjekker dem opp pga utseendet er uaktuelle. Ved å takke ja så nedgraderer man sin verdi til noe rent utseendemessig tenker jeg. Anonymkode: eeacc...5b2
Oskar Skrevet 26. januar 2016 #15 Skrevet 26. januar 2016 Jeg hadde lett konvertert min seksuelle legning for en tur med Christiano Ronaldo!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #16 Skrevet 26. januar 2016 Nei. Syns ikke han ser bra og er på ingen måte noen fan. Det hadde bare blitt rart. Hadde det vært Ozzy Osbourne eller Angus Young derimot! Anonymkode: e947c...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #17 Skrevet 26. januar 2016 Er hun der så pen da? Nei, jeg hadde ikke dratt på noe tur med klysa Ronaldo. Brekker meg av tanken for å være ærlig. Har en mann som er finere, mer intelligent og ikke en klyse her hjemme jeg som jeg kan dra på tur med hver sommerferie, så jeg har det veldig bra som jeg har det Anonymkode: 89264...b7b 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #18 Skrevet 26. januar 2016 Jeg ville nok vært skeptisk, og lurt på om det virkelig var han som skrev til meg, samme hvor pen modell jeg var. Og så ville jeg pent takket nei til turen. Jeg har kjæreste, men også uten kjæreste ville jeg ikke følt for å reise til Madrid, og å møte Ronaldo. Synes det var litt fiffig at han turte å spørre egentlig, og ga henne nr sitt.. Men... Hvem har noensinne takket nei til han, sikkert.. Ikke helt min greie hvertfall. Anonymkode: 98fbc...e5b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #19 Skrevet 26. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville nok vært skeptisk, og lurt på om det virkelig var han som skrev til meg, samme hvor pen modell jeg var. Og så ville jeg pent takket nei til turen. Jeg har kjæreste, men også uten kjæreste ville jeg ikke følt for å reise til Madrid, og å møte Ronaldo. Synes det var litt fiffig at han turte å spørre egentlig, og ga henne nr sitt.. Men... Hvem har noensinne takket nei til han, sikkert.. Ikke helt min greie hvertfall. Anonymkode: 98fbc...e5b Kan jeg spørre hvorfor du ikke ville dratt om du var singel? Anonymkode: eeacc...5b2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #20 Skrevet 26. januar 2016 På instagrammen hennes står det at hun har kjæreste.. og det er ikke han. Mange bilder med en annen fyr. Drøyt. Anonymkode: 238db...adb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå