AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Hei, på studiet er det en jente som går kullet under meg, men det er bra studiemiljø så vi har noen felles venner selv om vi aldri henger sammen. Hun pratet med meg først i August på en fest hvor hun kom bort til meg og virket som hun syntes jeg er morsom(eller latet som), men tenkte ikke noe mer over det for er jo naturlig å snakke sammen når man er på samme fest, i tillegg hadde jeg drukket en del. Møtte henne ikke noe mer før hun la meg til meg til på snapchat nå i helga(hun har ikke fått snapen fra meg), lurte på om vi skulle møtes på byen rundt klokka 2 på natta, hun var sammen med kompiser(som jeg kjenner). Gadd ikke møte henne siden jeg var opptatt. Nå har hun invitert meg med på vors denne helga. Det som er litt greia er at jeg tenker at hun sikkert er kul å ha som venn, men jeg ønsker ikke noe mer. Er ikke innbilsk, men ønsker bare ikke havne i en kjip situasjon hvor hun tror jeg er interessert i henne som mer enn en venn. Har ikke så mange gode venner så ønsker egentlig en jeg kan finne på ting med rimelig ofte. Derfor har jeg lyst til å gi henne en del oppmerksomhet og ta litt initiativ. Så er det noen triks her eller er det bare å satse på at ting går bra? Anonymkode: e2027...c73
Gjest Ennasus Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 (endret) Jeg er av typen som kunne funnet på å gjøre sånt mot noen jeg vil bli kjent med sv jenter dom jeg syntes virke morsomme og interessante... Og jeg er hetero så ja: kan godt hende hun kun vil være venn. Endret 26. januar 2016 av Ennasus
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Hvorfor kan du ikke bare si det som det er som vanlige folk gjør da? Bli med henne på den festen men få frem i samtalen at du ikke ønsker noe mer enn å være venn med henne. Bare å si på en voksen casual måte at "Jeg må bare si det for vil ikke det skal bli noe misforståelser, og kanskje jeg misforstår deg, men jeg er ikke ute etter noe kjæreste men syns du er kjempe kul å ha som venn , har ønsket flere venner her og håper vi kan være kamerater! " Anonymkode: 15fda...640 1
Gjest Minesveiper Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Unngå å flørte og unngå å send mixed signals. Hvis hun prøver seg sier du at du ser på henne som en venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå