Gå til innhold

Hvordan tiltrekke seg gutter på byn? Er ute etter kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og jeg prøver å være åpen for å treffe gutter på ulike arena. Men jeg synes det er vanskelig, mye vanskeligere enn før!

Før så var jeg en del på fester, jeg var på div utesteder og jeg kom lett i kontakt med folk. Jeg var 18år da, så utestedene da var jo litt annerledes kanskje? Om det skal ha noe å si....

Men nå føler jeg at jeg ikke kommer i kontakt med gutter når jeg er på byen. Jeg liker å holde meg til litt roligere steder hvor min aldersgruppe er og hvor det er mulig å prate sammen og være sosial. Men ja, jeg er jo sjenert også, så jeg synes ikke det er så lett å ta intiativet. Og ikke vil jeg drikke meg sørpefull for å tørre heller. 

Så hvordan skal jeg "oppføre" meg på byn? Og hvem er det best å gå ut med? Mange  venninner? Kun 1-2? Tingen er at jeg har en veldig pen venninne. og sammenlignet med meg da så blir nok jeg den som er minst attraktiv. Hun får gutter bort til seg hele tiden...Jeg vet det høres litt frekt ut, men er det kanskje best å heller gå ut med en venninne som "er som meg"? 

Jeg bruker tinder også, men jeg føler at det er færre der for tiden og at de fleste var er ute etter ons. 

Ellers prøver jeg jo å være åpen. Jeg så en gutt på butikken for et par dager siden og han så på meg et par ganger og jeg fikk følelsen av at "det var noe", men sjenert som jeg er så turte jo ikke jeg å ta kontakt. 

Jeg er forresten 22år. 

Anonymkode: 611c5...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke akkurat si at du skal ta med noen "som er som deg", men ta med noen som får opp selvtilliten din. Selvtillit gir god utstråling, som gjør deg mer iøynefallende og attraktiv, pluss at du da nok vil smile mer og se mer glad og imøtekommende ut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...