Gå til innhold

for mørk foundation, og ganske oransje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bommet på en foundation i går. Ble for mørk! What to do?! 

De hadde ikke den som var mer min farge. Så fikk beskjed om å gå ett hakk opp i stedet for ned. Jeg hadde tenkt å kjøpe den som var ett hakk lysere. Men nå er den jo alt for mørk. 

Kan jeg blande den ut med f.eks en ansiktskrem? Funker dette? Skjer det noe negativt hvis jeg gjør dette? Altså ødelegger det dekkevnen f.eks? 

Anonymkode: 8fd97...b70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jo ødelegge dekkevnen litt. Men det gjør igrunnen ingenting. Du kan gå over med et pudder med en mer riktig farge og få bedre dekkevne om du har. :) 

Skrevet

Du kan kjøpe sånn greie på bodyshop, som du kan blande med foundation, sånn at den blir lysere. :)

Anonymkode: a0c69...81b

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kjøpe sånn greie på bodyshop, som du kan blande med foundation, sånn at den blir lysere. :)

Anonymkode: a0c69...81b

1 minutt siden, AwkwardAlice skrev:

Omg så genialt! Tusen takk :D Så genialt. Surt å måtte kaste en hel ny foundation. Så nå trenger jeg ikke å være redd for bomkjøp lengre, nå kan jeg bare tilsette en dråpe eller to så blir det perfekt :D 

ts

• Liker 1
Skrevet

Bland den med en annen for lys foundation hvis du har, evnt. kjøp en billig lys foundation.   Jeg blander to forskjellige foundations hver dag for å matche hudtonen min. Man har forskjellig tone hele året, i tillegg er det vanskelig for de fleste å finne en tone som er nøyaktig lik sin egen. 

Skrevet
1 minutt siden, DreamOn skrev:

Bland den med en annen for lys foundation hvis du har, evnt. kjøp en billig lys foundation.   Jeg blander to forskjellige foundations hver dag for å matche hudtonen min. Man har forskjellig tone hele året, i tillegg er det vanskelig for de fleste å finne en tone som er nøyaktig lik sin egen. 

Jeg har litt igjen av min gamle. Så får prøve. 

Men skal få tak i det produktet fra body shop. Ante ikke at det fantes en gang :D 
Jeg kvier meg til å kjøpe ny foundation, for jeg er ikke fornøyd med den jeg har nå. Og det å finne riktig farge er så vanskelig. Alt blir for oransje eller mørkt. De som er lys nok blir grå-aktig slik at jeg ser syk ut :fnise:

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...