AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #21 Skrevet 30. januar 2016 Dere som skriver at kvinnelig ejakulasjon er urin har tydeligvis aldri opplevd det selv eller at partneren din ikke har opplevd dette! Det er ikke urin. Blir helt matt av å lese sånt tøv... Min samboer får denne type orgasme viss hun vil ha det, vi har en stilling teknikk som utløser dette. Det verken lukter eller har samme konsistens som urin. Her er et utrag av en av mange artikler som sier det samme: I 2007 publiserte den kjente forskeren Dr Florian Wimpissinger en viktig studie på to kvinner som vanligvis ejakulerte. Han og hans kolleger fant ut at ejakulatet fra disse to kvinnenene var kjemisk svært forskjellig fra urin. Anonymkode: c153c...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #22 Skrevet 30. januar 2016 Den 25.01.2016 at 0.04, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente på 18 år som like etter jul ble enig m kjæresten om å avslutte forholdet etter nesten 2 år. Vårt seksuelle forhold var åpent og bra, og jeg har hat utallige orgasmer med ham. Men etter å ha ligget med en annen gutt lurer jeg på en ting; plutselig ble det veldig vått under selve samleie, og jeg synes det luktet litt urin(?). Kan det være en såkalt squirt? Dette har aldri skjedd før. Kan det ha noe å gjøre med at eksen's penis var mindre? Jeg fikk ingen orgasme med alt dette våte, selv lakenet er klissvått og jeg vet ikke om jeg har squirtet eller rett og slett tisset på meg. Mvh småflau jente... Anonymkode: 0d56e...371 Morsomt, lurte akkurat på det samme i en tråd jeg opprettet nå... Jeg både lukte og smakte forsiktig på det første gang, og er helt sikker på at det ikke var urin. Jeg klarte bare ikke å avgjøre om det var mulig å bli så "våt" at det renner og man lager flekker, eller om det betyr at man har squirtet. Anonymkode: 134e7...94c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #23 Skrevet 30. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere som skriver at kvinnelig ejakulasjon er urin har tydeligvis aldri opplevd det selv eller at partneren din ikke har opplevd dette! Det er ikke urin. Blir helt matt av å lese sånt tøv... Min samboer får denne type orgasme viss hun vil ha det, vi har en stilling teknikk som utløser dette. Det verken lukter eller har samme konsistens som urin. Her er et utrag av en av mange artikler som sier det samme: I 2007 publiserte den kjente forskeren Dr Florian Wimpissinger en viktig studie på to kvinner som vanligvis ejakulerte. Han og hans kolleger fant ut at ejakulatet fra disse to kvinnenene var kjemisk svært forskjellig fra urin. Anonymkode: c153c...bf9 Det er helt sant. Konsistensen og lukten minner mer om fostervann faktisk... blank, tyntflytende og litt søtt. Hadde jeg vært gravid de gangene det har skjedd, så hadde jeg trodd det var det. Anonymkode: 134e7...94c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #24 Skrevet 30. januar 2016 Jeg squirter/spruter når jeg skikkelig opphisset og får store orgasmer. Og det er helt klart urin, selv om jeg nettopp har tisset. Det lukter svakt av urin og er blankt. Men jeg kan stoppe det/knipe strålen. Men det ødelegger orgasmen ganske så mye. Anonymkode: e8421...ce8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #25 Skrevet 30. januar 2016 Den 26.01.2016 at 20.26, Pterinochilus skrev: "Squirt" er bare et engelsk ord som kan brukes enten som et substantiv ("a squirt of perfume") eller et verb ("she squirted water in my eyes"). På norsk bruker vi ordet "sprut" om det samme. Det som kan sprute ut av en seksuelt opphisset kvinne som blir vaginalt stimulert er ganske enkelt urin. Feil. "Allerede Gräfenberg utelukket av spruten var en form for glidemiddel, fordi den da måtte kommet ved begynnelsen av samleiet, og ikke ved orgasmen. Kjemiske analyser viser at væsken hos noen kvinner er klar og luktfri, mens den hos andre inneholder noe urin. En studie fra 2001 viser at væsken kommer fra urinblæren, men likevel har en annen kjemisk sammensetning enn urin. Forskerne spekulerer på om den seksuelle opphisselsen kan påvirke prosessene i urinblæren på en slik måte at den produserer en annen væske akkurat da." http://www.kk.no/livsstil/her-er-tabu-orgasmen-15083 Anonymkode: 134e7...94c 2
Gjest lipgloss Skrevet 30. januar 2016 #26 Skrevet 30. januar 2016 (endret) 😊😊 squirting er urin alle vet da vell det😊😊 Studier beviser jo dette,det at det er andre stoffer og som blir funnet kommer av den enkle årsak at urimen drar det med seg fra vulva😊 så det er ikke mer mystisk en dette😊😊 Endret 30. januar 2016 av lipgloss
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #27 Skrevet 30. januar 2016 Her var det mange som ikke vet hva de snakker om. Jeg squirter og det er ikke urin som kommer ut. Det er helt blankt og verken lukter eller smaker noe særlig. Hadde det vært urin, så hadde det vært gult og lukta tiss. Det gjør det ikke. Kan godt være det er litt i urin i squirten, men det ikke mye. Ser dere meg squirte, så vil dere se det ikke er urin som kommer ut. Anonymkode: 433e4...c2c 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #28 Skrevet 30. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg squirter/spruter når jeg skikkelig opphisset og får store orgasmer. Og det er helt klart urin, selv om jeg nettopp har tisset. Det lukter svakt av urin og er blankt. Men jeg kan stoppe det/knipe strålen. Men det ødelegger orgasmen ganske så mye. Anonymkode: e8421...ce8 Mange som er for late til å lese seg opp, f.eks Lipgloss. Squirting er ikke urin, men hos noen kan den bestå av væsken+ bittelitt urin. Anonymkode: 134e7...94c 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #29 Skrevet 30. januar 2016 53 minutter siden, lipgloss skrev: 😊😊 squirting er urin alle vet da vell det😊😊 Studier beviser jo dette,det at det er andre stoffer og som blir funnet kommer av den enkle årsak at urimen drar det med seg fra vulva😊 så det er ikke mer mystisk en dette😊😊 Også var det anatomikunnskapene.....Hva i alle dager tror du vulva er egentlig...? Anonymkode: 134e7...94c 1
Gjest lipgloss Skrevet 30. januar 2016 #30 Skrevet 30. januar 2016 😂😂ser den hehe,det som er i fitta da visst det duger😂😂skulle bare være litt fin i snakket jeg,skal aldrig være det mer sjønner jeg hihi
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #31 Skrevet 30. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt sant. Konsistensen og lukten minner mer om fostervann faktisk... blank, tyntflytende og litt søtt. Hadde jeg vært gravid de gangene det har skjedd, så hadde jeg trodd det var det. Anonymkode: 134e7...94c Det stemmer at det er søtt som du skriver. I analyser av ejakulatet er det to typer sukker, glukose og fruktose 🙂 Lørdagssnop 😜 Anonymkode: c153c...bf9 1
pettersenper Skrevet 30. januar 2016 #32 Skrevet 30. januar 2016 Squirt er urin. Kvinelig ejakulat(den som ikke SPRUTER) er ikke urin.Studier som viser at squirt er urin er relativt nye (2015) og artikler/studier som mange her refererer til er utdatert og feil. Likevel vil få som tror og vil tro det motsatte bry seg om det. Hjernen stenger ned(det er bokstavelig talt NULL aktivitet der) den delen av hjernen som tenker logisk når den kommer over ubehagelig info(så langt det er mulig uten at det er i konflikt med behovet for kortsiktige overlevelseshensyn). Så: Hva skjer om man begynner å tro at squirt er urin? Det vil ikke hjelpe for overlevelsen, det vil heller sørge for at mange blir mindre tent og det vil REDUSERE videreføring av gener. SÅ, vi burde ikke vite at squirt er urin. Det har INGEN hensikt overhodet. Alle burde gå fra denne tråden, tenke at det jeg sier er tull, og fortsette å tro at squirt ikke er urin. Om ikke hjernen din automatisk avviser mine argument burde du selv ta ansvar for å si høyt: SQUIRT ER IKKE URIN. Skriv det også ned. Kineserne brukte denne metoden for å overbevise amerikanske fanger om at kommunisme er en god ting. Det funker. Du begynner å tro på det du sier etterhvert om du gjør det ofte nok. Fun fact: Konservative er biologisk annerledes enn de ikke konservative, og stenger ned logikkdelen av hjernen oftere for å beskytte mot truende informasjon og unngå panikktilstand Men tilbake til tema: Urin trenger ikke å være gult og den skal lukte friskt om du er frisk. Lukter den søtt er det for mye sukker, lukter den jordaktig eller rottent burde du ta en legesjekk. Urinen kan være litt gul, men om den er veldig gul, drikk mer. Fargen kommer fra avfallsstoff. Er det liten % avfallsstoff vil urinen være blank. Urinen vil ha ulik sammensetning alt etter hva som er spist, hvor lenge den har vært der og hvor stor % avfallsstoff, og om den er mikset med andre stoffer pga seksuell opphisselse 1
frk91 Skrevet 30. januar 2016 #33 Skrevet 30. januar 2016 53 minutter siden, pettersenper skrev: Squirt er urin. Kvinelig ejakulat(den som ikke SPRUTER) er ikke urin.Studier som viser at squirt er urin er relativt nye (2015) og artikler/studier som mange her refererer til er utdatert og feil. Likevel vil få som tror og vil tro det motsatte bry seg om det. Hjernen stenger ned(det er bokstavelig talt NULL aktivitet der) den delen av hjernen som tenker logisk når den kommer over ubehagelig info(så langt det er mulig uten at det er i konflikt med behovet for kortsiktige overlevelseshensyn). Så: Hva skjer om man begynner å tro at squirt er urin? Det vil ikke hjelpe for overlevelsen, det vil heller sørge for at mange blir mindre tent og det vil REDUSERE videreføring av gener. SÅ, vi burde ikke vite at squirt er urin. Det har INGEN hensikt overhodet. Alle burde gå fra denne tråden, tenke at det jeg sier er tull, og fortsette å tro at squirt ikke er urin. Om ikke hjernen din automatisk avviser mine argument burde du selv ta ansvar for å si høyt: SQUIRT ER IKKE URIN. Skriv det også ned. Kineserne brukte denne metoden for å overbevise amerikanske fanger om at kommunisme er en god ting. Det funker. Du begynner å tro på det du sier etterhvert om du gjør det ofte nok. Fun fact: Konservative er biologisk annerledes enn de ikke konservative, og stenger ned logikkdelen av hjernen oftere for å beskytte mot truende informasjon og unngå panikktilstand Men tilbake til tema: Urin trenger ikke å være gult og den skal lukte friskt om du er frisk. Lukter den søtt er det for mye sukker, lukter den jordaktig eller rottent burde du ta en legesjekk. Urinen kan være litt gul, men om den er veldig gul, drikk mer. Fargen kommer fra avfallsstoff. Er det liten % avfallsstoff vil urinen være blank. Urinen vil ha ulik sammensetning alt etter hva som er spist, hvor lenge den har vært der og hvor stor % avfallsstoff, og om den er mikset med andre stoffer pga seksuell opphisselse Du er klar over at squirt og kvinnelig ejakulasjon er synonomer? De aller fleste som squirter opplever ikke en svær stråle som skyter ut av dem, jeg gjør i allefall ikke det. Og jeg kan gjerne gå på do rett før sex + rett etterpå, så at det som kommer ut av meg er urin klarer jeg ikke å få til å stemme da jeg som regel er veldig tissetrengt etter sex.
Gjest lipgloss Skrevet 30. januar 2016 #34 Skrevet 30. januar 2016 24 minutter siden, frk91 skrev: Du er klar over at squirt og kvinnelig ejakulasjon er synonomer? De aller fleste som squirter opplever ikke en svær stråle som skyter ut av dem, jeg gjør i allefall ikke det. Og jeg kan gjerne gå på do rett før sex + rett etterpå, så at det som kommer ut av meg er urin klarer jeg ikke å få til å stemme da jeg som regel er veldig tissetrengt etter sex. 😊😊det er urin😊studier viser dette helt klart,kan tenke meg at mange damer er skuffet over dette siden det ikke er så sexy lengre da,men fakta er fakta,kos deg med sprutorgasmene likevel,deilig er det uannsett
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #35 Skrevet 30. januar 2016 Her er det tydeligvis to typer væsker man snakker om. Så la oss bli enige om hva vi egentlig mener. Squirt er tydeligvis urin, slik jeg har forstått det nå. Da spruter det ut som om man tisser. Men her blander vi tydeligvis uttrykkene. For jeg sier det samme til kvinnelig ejakulasjon. Så det er tydeligvis feil. Og jeg tror mangen andre blander dette også.. Så det min kone ejakulerer da tydeligvis og det tror jeg de fleste andre også her sikter til uten at jeg skal påstå noe.. Så for å avslutte det hele med en enkel konklusjon: sprut er urin, væske som sildrer forsiktig er ejakulat. Så får vær enkelt som er usikker be mannen smake/lukte på væsken og ta en avgjørelse. Men det jeg kan si, det er forskjell! Jeg har praktisert wetsex mange ganger, og jeg vet hva som er hva samme faen hva forskningen sier... Så kan dere komme med hvilken forskning dere vil, jeg tipper de som grubler på dette neppe sitter å smaker på dette... Anonymkode: c153c...bf9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #37 Skrevet 30. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som skriver at kvinnelig ejakulasjon er urin har tydeligvis aldri opplevd det selv eller at partneren din ikke har opplevd dette! Det er ikke urin. Blir helt matt av å lese sånt tøv... Min samboer får denne type orgasme viss hun vil ha det, vi har en stilling teknikk som utløser dette. Det verken lukter eller har samme konsistens som urin. Her er et utrag av en av mange artikler som sier det samme: I 2007 publiserte den kjente forskeren Dr Florian Wimpissinger en viktig studie på to kvinner som vanligvis ejakulerte. Han og hans kolleger fant ut at ejakulatet fra disse to kvinnenene var kjemisk svært forskjellig fra urin. Anonymkode: c153c...bf9 Squirt er urin, det vet alle vi som spruter og tør å innrømme det. Spruter man mye, vil du fort kjenne igjen lukt. Og ja, spruter man på relativt tom blære vil urinen se klar ut og være søt. Jeg jobber med kropp og alle som kan anatomi skjønner at det ikke er mulig at vi mennesker har noe uoppdaget som lager væske, som sprutes ut ved g-punkorgasmer. Til TS: Å spruter på kommando vil jeg si er "squirting", hvis det plutselig er slik at man spruter ukontrollert bør en begynne med knipeøvelser. Anonymkode: e7f60...54a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #38 Skrevet 1. februar 2016 Jeg tror de fleste jenter kan få kvinnelig ejakulasjon faktisk! Jeg hadde aldri hatt det. Så ble jeg sammen med min nåværende kjæreste. Han mente han kunne få alle damer til å ejakulere. Jeg trodde ikke det var mulig..Har prøvd "teknikken" før, men har ikke vært i nærheten. Men han fikk det til. Det kom masse blank væske. Det verken så ut som eller lukta noe som helst som urin. Han har fått det til flere ganger og det har aldri minnet om urin verken på lukt eller konsistens. Men det er heller ikke en orgasme når det skjer..Men tenner meg veldig:) Så orgasmen blir sterkere etterpå. Anonymkode: 564a6...c83
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #39 Skrevet 1. februar 2016 Jeg squirter noen ganger. Det er ikke tiss. Lukter ikke tis, føles ikke som tiss. Kommer ikke ut at blæren. Anonymkode: 3a06c...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå