Gå til innhold

badegulv, fullt av hår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vasker/mopper/støvsuger dere badegulv. Mitt er fullt av hår etter to dager... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvsuger hver uke, vasker ca 1 g pr måned. 

Skrevet

Tar en rask sveip med swiffer et par ganger i uka ca. Når jeg ser at det trengs. Men så mye hår er det ikke der.

Skrevet

Vasker annenhver uke, men også oftere etter behov. Hadde jeg røytet slik som TS ville jeg nok støvsugd og/eller vasket gulvet to ganger i uka

Skrevet

Sveiper over med støvmopp hver dag pga hår

Anonymkode: ab4d4...a0d

Skrevet

Har du hvitt gulv?

Anonymkode: e2fe6...a6c

• Liker 1
Skrevet

Jeg støvsuger hele huset annen hver dag... Vasker annenhver uke

• Liker 1
Skrevet

Børster håret over do! 😝

Anonymkode: 356bc...d03

Skrevet

Hår skal ikke i do! Kan bli dyrt ;-)

• Liker 3
Skrevet

Det er ingen som kan stole på et annet menneske 100%, uansett hva de påstår. Jeg har mange jeg føler jeg kan stole på, men ikke 100%.

Skrevet

Børst håret på stua og kjøp robotstøvsuger :)

Skrevet

Etter at du har børstet håret må du dra fingrene over gulvet i store sirkelbevegelser noen ganger. Da får du samlet sammen mye av håret slik at du kan kaste det i søpla. 

Skrevet

Støvsuger en gang i uka, vasker gulvet skikkelig ca annenhver tenker jeg. Drar over soverom med swiffer og badegulv med håndkle som skal på vask et par ganger i uka. Bor to jenter i leiligheten her så det blir MYE hår.

Skrevet
Den 26. januar 2016 at 18.24, Cashbah skrev:

Det er ingen som kan stole på et annet menneske 100%, uansett hva de påstår. Jeg har mange jeg føler jeg kan stole på, men ikke 100%.

ok?

• Liker 5
Skrevet

Etter behov. Nede blir det endel lo da samboeren har en tendens til å dra av seg loete sokker der. Støvsuger der hver gang jeg støvsuger stua (annenhver dag, kanskje?). Vasker gulvet en gang i uka, ellers etter behov. Har ingen digre hårdotter der da... Hvordan får dere det til? Alt samler seg i hårbørsten hos meg, og det som ikke gjør det, drar jeg ut med hånden etter hvert børst. Legger det på siden av vasken, så fjerner jeg alt sammen etterpå (i SØPLA. Hår skal IKKE i do). 

Skrevet

Har langt hår til midjen. Fjerner matta hver gang jeg skal føne håret, deretter fjerner jeg alle hårene på gulvet med litt tørkerull fuktet med vann. Støvsuger og vasker en gang i uka. Har akkurat pusset opp badet og har valgt et mørk grått flisemønstret gulv nettopp for at hår og lo ikke skal vises så voldsomt. Børster håret og drar ut løshår fra hodet med hendene, legger de i vasken, deretter fjerner jeg hår fra børsten. Røyter en del men er ikke plaget med hår overalt, fordi jeg fjerner det med en gang 😉

Anonymkode: 0438a...8fc

Skrevet

For ordens skyld så fjerner jeg hårene fra vasken og kaster det i søpla.

Anonymkode: 0438a...8fc

• Liker 1
Gjest eksiltronder
Skrevet

Vaskedama tar det en gang i uka :fnise:

Skrevet

Har en kost på badet og koster 1-2 dager daglig, når jeg ser behovet.

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Jeg tørker av badet hver dag dersom jeg ser noe rusk og rask på gulv og benk. Tar vann på litt dopapir og tørker opp det som måtte ligge på gulvet. Forøvrig vasker jeg gulvet skikkelig en gang i uken. På den måten så holder jeg det rent og pent hver dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...