Gå til innhold

Hund - rant blank væske ut av tissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ned på stuen og så at hunden lå å valset seg. Tenkte ikke så mye over det da han innimellom vasker tissen sin men da han fjernet hodet ble jeg bare kvalm. Han lufta seg(altså det røde var ute) tissen var over dobbelt så stor å han"spytta"ut blank væske på gulvet som han fornøyd sleika opp.  Kjente jeg bare ble kvalm av hele bikkja og har ikke orket å se på han nesten. 

Hva i helvete er det han driver med? Det var blank væske, som vann, så hn virker ikke syk liksom. Jeg snakka til han og da forsvant hevelsen og den lille røde men fy sren så kvalmt... Han er 2,5r..

Anonymkode: a4bad...200

Videoannonse
Annonse
Gjest StripeyPanda
Skrevet

Er nok litt sædvæske :) Det er ikke unormalt at hannhunder vasker seg nedentil på en måte at det er godt for de. Det røde er selve penisen, som holdes inni forhuden om han ikke er opphisset eller skal på en tispe. 

Viktig å ikke kjefte når de gjør slikt, for det er en naturlig drift. Få heller fokuset over på en leke eller noe annet for å stoppe adferden neste gang det skjer :) 

Skrevet

Sæd. Sånn som skjer når du har en hannhund :)

Anonymkode: 86206...afd

• Liker 1
Skrevet

Minner meg om den gamle "vitsen":

Hvorfor sleiker hunder seg nedentil? Fordi de kan. 

Anonymkode: 633fc...4a2

Skrevet

Derfor har jeg ikke hannhund. De er så jævlig ekle. Samme gjelder forøvrig hannkatt. Æsj.

Anonymkode: d22da...39f

Skrevet

Så dette er noe detr har opplevd? Har hatt flere hannhunder men aldri en som er så ekkel... 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dette er noe detr har opplevd? Har hatt flere hannhunder men aldri en som er så ekkel... 

Voks opp.  Ja det er ubehagelig, men du skal ikke på noe slags vis la det gå utover hunden din. Sier ikke at du gjør det, men reaksjonen din var litt voldsomhet av et voksent menneske.  Hva med å kastrett (veldig vanlig,  ikke noe som helst å være redd for! )så blir det mindre av slikt.  

Anonymkode: ef897...3a9

Skrevet (endret)
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Derfor har jeg ikke hannhund. De er så jævlig ekle. Samme gjelder forøvrig hannkatt. Æsj.

Anonymkode: d22da...39f

Gjelder det menn også?

Det virker ikke som TS er noe særlig glad i hunden sin.

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Skrevet

Precum. 

Voks opp. La den stakkars hunden ha seksualiteten sin i fred. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...