Gå til innhold

Trenger tips til gode hudpleieprodukter som inneholder syre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere brukt Md formulations men nå kan jeg ikke finne det lengre. Derfor så er jeg på jakt etter noe nytt. Noen som har noen tips? Er på utkikk etter en scrub og serum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elisabeth Arden Pro er nye md formumations ! :)

Skrevet

Åh, visste jeg ikke! 

Skrevet

Jan marini er ganske lik md formulations.  Og exuviance er også en veldig bra syreserie med dokumentasjon. 

Anonymkode: 66cda...c2f

Skrevet

Hvor kjøper dere elizabeth arden pro  og exuviance?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jan marini er ganske lik md formulations.  Og exuviance er også en veldig bra syreserie med dokumentasjon. 

Nice, exuviance har jeg erfaring med og liker det merket veldig godt!

Skrevet
16 minutter siden, DreamOn skrev:

Hvor kjøper dere elizabeth arden pro  og exuviance?

Flere hudpleie salonger har det :) 

Skrevet
33 minutter siden, Lady skrev:

Flere hudpleie salonger har det :) 

Jeg kommer aldri til å kjøpe slike produkter i salonger....de er som kjent veldig overprisede. 

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, DreamOn skrev:

Jeg kommer aldri til å kjøpe slike produkter i salonger....de er som kjent veldig overprisede. 

Ja :/ har ikke funnet noen nettside som selger det :(

Skrevet

Blivakker selger exuviance. De er ikke så dyre i forhold til ea pro. 

Skrevet

Hørt så mye negativt om blivakker. Har ikke så lyst til å bestille derifra.

Skrevet

Ok. Jeg har bare positive erfaringer hvertfall.  

Skrevet
Den 26.1.2016 at 22.43, DreamOn skrev:

Noen som har erfaring med Cicamed-produkter?   De har de på eleven.no.  Lurer på å bestille dette:

http://eleven.no/cicamed-organic-science-serum-aha-11958.html#15951

Aldri hørt om merket før. Men nattkur funker ikke i denne gården. Jeg sover med ansiktet ned mot puten. Bare søl.  Men har du erfaring med den nettsiden der?

Skrevet
5 minutter siden, miaw skrev:

Aldri hørt om merket før. Men nattkur funker ikke i denne gården. Jeg sover med ansiktet ned mot puten. Bare søl.  Men har du erfaring med den nettsiden der?

Eleven.no leverer kjapt og har gode priser og utvalg. Bestilt fra de 6-7 ganger. Aldri vørt noe tull :)

Skrevet

Men du linket til en helt annen side da....

Skrevet

Noen hudpleiesalonger i Oslo eller omkring som har exuviance? Eller andre steder som selger det? Kicks?

Inneholder denne serien glykolsyre som MD hadde? Hva kan jeg finne i exuviance serien som kan erstatte MD's continues renewal serum?

Hva bruker dere fra exuviance? Rens, serum, fuktighetskrem, skrub?

Skrevet
16 timer siden, DreamOn skrev:

Men du linket til en helt annen side da....

Ja jeg vet det. Men bestilte fra eleven ;)

Skrevet
13 timer siden, Sabrina skrev:

Noen hudpleiesalonger i Oslo eller omkring som har exuviance? Eller andre steder som selger det? Kicks?

Inneholder denne serien glykolsyre som MD hadde? Hva kan jeg finne i exuviance serien som kan erstatte MD's continues renewal serum?

Hva bruker dere fra exuviance? Rens, serum, fuktighetskrem, skrub?

Jeg har kjøpt exuviance fra to ulike salonger på Løkka. Den ene nederst i markveien (husker ikke hva butikken heter) Den andre rett ved siden av kirka på Birkelunden (husker heller ikke hva denne butikken heter). Du har med andre ord flaks om du bor på Løkka. Jeg har kun brukt fuktighetskremen derifra og det er min desidert favorittfuktighetskrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...