Gå til innhold

Hadde det vært krig på jord

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvis alle var som deg?

Er du et tilgivende og snillt menneske uten hat med respekt for andre? 

Bare lurer hva dere tenker om dette

Anonymkode: 217b0...51a

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Nei hadde alle vært som meg  så ville det vært fred på jorden.

Skrevet
7 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Vet du, det tror jeg også :) 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det hadde ikke vært krig, nei. Jeg er ikke krigersk. Men jeg tror verden hadde vært meget merkelig, sett med dagens øyne. Men litt koselig og, da, på en rar måte.

Gjest Belle âme
Skrevet

Det hadde vært krig, ja. Vi hadde rett og slett blitt så dritalei kvarandre.

Skrevet
7 timer siden, Fireproof skrev:

Det hadde vært krig, ja. Vi hadde rett og slett blitt så dritalei kvarandre.

Haha, jeg hadde ikke orka en eneste en som var akkurat som meg, men det hadde ikke blitt krig. Det hadde bare blitt sånn at alle satt i hvert sitt hus uten å prate med andre. :P

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg hadde ikke orka en eneste en som var akkurat som meg, men det hadde ikke blitt krig. Det hadde bare blitt sånn at alle satt i hvert sitt hus uten å prate med andre. :P

Men eg er veldig diskuterende, og kan bli veldig fort hissig viss ein er uenig med meg. 1 av grunnane til at det hadde blitt krig ganske ofte😒

Skriveleif

Endret av Belle âme
Skrevet
3 minutter siden, Fireproof skrev:

Men eg er veldig diskuterende, og kan bli veldig fort hissig viss er enig med meg. 1 av grunnane til at det hadde blitt krig ganske ofte😒

:fnise: 

Skrevet
15 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Hehe, du mener som den fredlige ridderen i din avatar, samt ditt navn?? ;)

Muligens fred, men kanskje litt vel kristenfundementalistisk?? (utfra avatar/navn, din egen personlighet vet jeg jo ikke et dugg om!)

_________

Jeg sier som flere, hadde alle vært som meg, så hadde det vært fredlig, og alle bodd langt fra hverandre. Hadde ikke orket omgå med meg selv så ofte, hehe!

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
16 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Hehe, du mener som den fredlige ridderen i din avatar, samt ditt navn?? ;)

Muligens fred, men kanskje litt vel kristenfundementalistisk?? (utfra avatar/navn, din egen personlighet vet jeg jo ikke et dugg om!)

Mitt navn og avatar har ingenting med min personlighet å gjøre. Jeg er så langt i fra kristen fundamentalistisk som det går an å komme. Og jeg er fredelig av meg så om alle hadde vært som meg ville det blitt fred. 

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Jeg tror faktisk det ikke hadde hvert noe krig hvis alle hadde hvert som meg... Jeg dømmer ALDRI folk, prøver alltid å se det positive i alt, er alltid villig til å samarbeide, hater/misliker ingen, men om det virker sånn betyr det som regel at jeg har blitt kraftig såra, og til sist; jeg er dessverre ALLTID tilgivende. Uansett hva du har gjort mot meg tilgir jeg deg. 

Alt i alt er jeg egentlig jævlig naiv, ikke rart jeg er den som gang på gang blir brukt og såra:fnise:

Skrevet

Det hadde nok vært mange "ordkriger", men ekstremt lite fysisk og psykisk vold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...