AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #61 Skrevet 29. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, hva har å få litt ris på rumpen med dette å gjøre? Det eneste jeg kan lese her er at du hadde en veldig dysfunksjonell familie med alt for mye krangling. Når man får ris så skjønner barnet at å gjøre noe galt har konsekvenser, noe dagens ungdom skjønner lite av. Anonymkode: 3a12f...d4a Hvorfor må konsekvenser være ris? Hva lærer man av det? Hvis du gjør noe galt så blir du slått? Hva med å prate om hvorfor det man gjør er galt, hvorfor man ikke skal gjøre noe? Er ris den eneste straffen som virker? Jeg bodde i USA og alle mine klassekamerater fikk mye ris da de var små og ble straffet hele tiden som ungdommer, og de gjorde mye mer galt enn jeg og mine norske venner noen gang gjorde. Anonymkode: 05dd3...d7b
Gjest Belle âme Skrevet 29. januar 2016 #62 Skrevet 29. januar 2016 Aldri fått....Avstraffelse på noken som helst måte. Jo, trur eg måtte gå innpå rommet mitt ein eller anna gang. -16 år
Anim92 Skrevet 29. januar 2016 #64 Skrevet 29. januar 2016 Ja, er 23. Ville aldri gjort sånt mot mine egne selv.
Gjest Driver Skrevet 29. januar 2016 #65 Skrevet 29. januar 2016 Er 47,og fikk ris på rompa. Det mest vemmelige var å ligge over fange naken nedentil.
Spai Skrevet 30. januar 2016 #66 Skrevet 30. januar 2016 Er 25 år gammel. Fikk ikke ris, men ble slått i ansikt og slengt rundt omkring frem til jeg var 10 år. Ble også truet med at barnevernet kom å hentet meg. Ikke noe jeg noen gang vil gjøre mot mine barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå