Annie Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Gjør dere det før jul? Eller; NÅR gjør dere det? Hvor ofte?
Arkana Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vasker aldri hele huset på en gang, og spesielt ikke før jul når det skal være kose-slappe-av-tid, ikke vaske-seg-ihjel-tid. Vi tar det etterhvert, så i løpet av ett år har vel hele huset blitt vasket grundig.
Thomasine Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Som hos Arkana! Vinduene ble nettopp vasket før den verste kulda satte inn. Kjøkkenet tar jeg gjerne nærmere desember - liker at det er ekstra rent når vi skal bake og ordne til jul!! :-) Det andre tas litt nå og da. Noe oftere...
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Tar en god helgavask som man sier.på høsten tar jeg skaper osv. vaskingen tar vi over julen. da trengs det. mye tenning av lys, fyring i ovn. var vel før i tiden da husmora hadde sin ære og gjøre alt bedre enn naboen som gjorde slikt.? henger vel igjen av arv av mor/bestemor? er vel ikke folk som har tid/ork til å holde på slik etter en lan arbeidsdag?
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 Vinduene pusses snart :-? også tar vi rom for rom i begynnelsen av desember. Ikke noe stress, gjør det sammen. Også tar vi å vasker over gulvene lillejulaften pga vi har hunder, og det er ikke koslig med masse hundehår på julaften..
Arwen Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 Tar det sakte med sikkert gjennom november desember. Ikke noe stress, bare godt å få det gjort. Vi begynner med bodene til helga faktisk.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #7 Skrevet 13. oktober 2004 Tar ett og ett rom gjennom desember og en kattevask på lillejulaften.
koldbruna Skrevet 14. oktober 2004 #8 Skrevet 14. oktober 2004 Tar ett og ett rom gjennom desember og en kattevask på lillejulaften. slik gjør jeg det også. koldbruna
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2004 #9 Skrevet 15. oktober 2004 slik gjør jeg det også. koldbruna Jeg også, bare bittelille julaften.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå