Gå til innhold

Forventninger til Åsted Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest førstedamen
Skrevet

Så, i kveld begynner Åsted Norge. Der skal tv2 ta med seere ut i politieterforskning. Deler av sendingen skal være direkte sendt etter hva jeg har forstått? Så kriminelle som ikke vil havne på norsk tv bes ta fri mellom mandag 21.40 og 22.30.

Er det ikke da vanskelig å opprettholde folks rettigheter? Hvor mye info har politiet lov å gi ut om en sak? 

Hva hadde du syntes hvis det var du eller noen du kjenner som f.eks var offer i sak, ville du stått opp på tv?

Og er det ikke litt skummelt og tenke på at hvis de er i området der du bor og naboen ikke liker deg. Kanskje de ringer inn på live telefonen og sier at du gjorde det?

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg likte programmet godt. Minte veldig om noe som gikk på TV3 for noen år siden. 

Det juridiske tenker jeg ikke så mye om - og de har jo sjølveste Elden med seg til å vurdere den siden av sakene. Kjenner jeg blir eitrende forbanna på de som lurte disse eldre damene.Når du er SÅ tarvelig, så fortjener du trynet ditt spredd utover på TV2 i beste sendetid. :angry:

Gjest Stringfellow1
Skrevet

det aller beste sitatet fra første  episode kom vel fra advokat Elden: "Alle mine klienter er fullstendig uskyldige"

:daane:

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Skulle se på TV 2 Nyhetskanalen om formiddagen, for en stund siden. Dette TV-programmet kom opp - om at to små-kriminelle viss nok hadde blitt huket inn. Greit nok at TV2 produserer slike programmer - men kan de ikke spare seerne sine for slike navle-beskuende "nyheter" under deres egne nyhetssendinger?

TV 2 gjør seg egentlig latterlig små - når de føler seg nødt til å skryte av egne TV-programmer i nyhetssendingene deres..

Anonymkode: 8de1c...8d5

Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle se på TV 2 Nyhetskanalen om formiddagen, for en stund siden. Dette TV-programmet kom opp - om at to små-kriminelle viss nok hadde blitt huket inn. Greit nok at TV2 produserer slike programmer - men kan de ikke spare seerne sine for slike navle-beskuende "nyheter" under deres egne nyhetssendinger?

TV 2 gjør seg egentlig latterlig små - når de føler seg nødt til å skryte av egne TV-programmer i nyhetssendingene deres..

Hvor små-kriminelle var de?

Kan ikke huske jeg så noen der som var det. Ikke en av de som ble "presentert" der var en jeg ønsket IKKE skulle bli tatt! Og jeg er ikke sånn pekefinger-moralist. Liker bedre når politifolk sier de vil beskytte,framfor "å ta",om du skjønner. 

Og for oss som fulgte med så er det greit å vite at noen ble tatt da. Syns ikke det er å skryte akkurat. Likte programmet. 

• 4 måneder senere...
Skrevet

I kveld skal det visst begynne en sesong to fra dette TV-programmet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...