AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har jevnlig truffet en mann i 7 måneder nå, siden vi møttes via Tinder i sommer. Vi har gått nokså rolig frem, selv om vi sees ca 3 ganger i uken, og drar på helgeturer sammen. Har truffet hverandres familie og begge er klare på at vi ønsker et forhold. Selv brukte jeg Tinder en stund etter at vi møttes, noe han også gjorde. Ettersom forholdet ble mer seriøst, slettet jeg ikke appen, men sluttet helt å bruke den. Regnet med at han gjorde det samme, noe som viste seg å ikke stemme... Av ren nysgjerrighet logget jeg på her om dagen og fikk se at han hadde vært aktiv for bare 10 min siden og hadde bytte bilder og tekst. Neste gang vi møttes hadde vi en rolig og avslappet tone, og jeg spurte hvorfor han fortsatt bruker Tinder og at jeg ble litt skuffet. Han sa at det bare var for gøy og at det var for å få bekreftelse. Videre forstod han at jeg følte meg usikker på grunn av det, og han slettet den med en gang, uten min oppfordring. Imidlertid viser det deg at han legger til flere av Tinder jentene på facebook og fortsetter praten der. Jeg vet at han er ute etter et forhold, men synes dette er ubehagelig da jeg heller ikke vil virke sjalu og kontrollerende, men mener fortsatt at det er "riktig" for oss å slette Tinder når vi etter 7 måneder har blitt nokså seriøse og ønsker å satse på hverandre. Vi har blitt enige om at vi ikke skal treffe andre, men fordi vi begge er litt sjenerte/forsiktige, har vi ikke tatt kjæreste-praten enda. Tenkte først at vi ikke gjør det når vi er i 25-årsalderen, at dette var slikt man gjorde i tenårene.. Men det føles litt trygt å vite hvor ting står hen og jeg synes det er koselig om vi snart kan kalle hverandre kjærester. Noen tanker, spesielt ang dette med Tinder? Og at han forsetter å prate med jentene, antagelgi mye pga dette bekreftelsesbehovet, for jeg vet han ønsker å satse på oss. Dette er mitt første forhold og jeg kjenner litt på dette med sjalusi. Anonymkode: f84c8...b44
Gjest O.G. Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Han der er ute etter noe likere enn deg.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Hvis han virkelig hadde vært interessert i deg og redd for å miste deg så hadde han ikke vært på Tinder. Så enkelt og så vanskelig er det. Finn deg en som setter pris på deg og ikke trenger bekreftelse fra andre. Tro meg, han fyren der vil du ikke starte et forhold med. Anonymkode: 648b4...6ed 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Takk for svar! Noen flere? Jeg ser poenget deres, men tror oppriktig at han har blitt litt avhengig av appen og bruker det som tidsfordriv Anonymkode: f84c8...b44
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har i hvert fall ikke lyst til å droppe han kun på bakgrunn av dette. Men det er klart jeg blir litt skeptisk, så skjer det noe mer, har han brukt opp sjansene sine Anonymkode: f84c8...b44
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Jeg personlig ser ikke på det som spesielt positivt for å si det slik hvis daten etter 7 måneder (som forresten er en smule lang tid på å finne ut om man har lyst å være kjærester? Men folk er forskjellige ) fortsatt trenger å være på Tinder, skifte bilder, adde jenter på Facebook som han har chattet med på Tinder osv. For min del så handler det om at jeg kun har negativ erfaring rundt dette, så jeg er nok ganske farget av det. Det som er positivt er jo at han viser deg frem til venner og familie, så jeg blir litt usikker på hva jeg skal tro om fyren. Jeg datet en fyr i flere måneder (som jeg også møtte i sommer) som fortsatte å være aktiv på Tinder og skiftet bilder og tekst i hytt og pine. For hans del tror jeg nok at han har blitt avhengig av Tinder, da han er snart 40 år, vært singel i mange år og vært på Tinder i et par år uten å treffe noen som er bra nok. Det handler nok om at man hele tiden tenker at "tenk om gresset er grønnere på andre siden", "tenk om hun der er bedre enn hun jeg har nå", "vil ikke gå glipp av noen muligheter" osv. Han slettet jo Tinder (og profilen regner jeg med), så det er jo forresten også en bra ting. Det må bli opp til deg hva du tenker om dette, men hvis det er slik at du føler at du kommer til å måtte snoke på mobilen hans eller Facebooken hans for å være sikker på at han ikke flørter med andre, fordi han har gjort deg usikker, så tenker jeg at det er like greit å bare droppe han først som sist. Jeg hadde nok tenkt mitt og trukket meg unna en sånn fyr. (Syntes forresten det er spesielt med folk som har behov for bekreftelser hele tiden fra andre når de liksom skal være nyforelsket. Når jeg er forelsket bryr jeg meg katta om hva andre menn syntes om meg, så lenge han jeg er sammen med syntes jeg er flott). Anonymkode: 3bee2...40f 2
breiflabb Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Jeg hadde tatt kjæreste praten nå og funnet ut av det. møter han andre jenter? Hva driver han tida med når dere ikke er sammen? hvis du føler han virker genuint intressert i deg ville jeg gått for det, om ikke ville jeg satt et standpunkt!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 For meg hadde dette ikke vært greit! Du må selv kjenne på dine grenser ts, men jeg synes det er en uting at en man er kjæreste med og har holdt på med i syv måneder, fortsatt er på en datingside der dere møttes. Hørtes jo ut som han hadde vært aktiv inntil nylig når du ferska han. Skikkelig turnoff for min del! Og det med å unnskylde det med "tidsfordriv"? Hva gjør man der inne? Jo flørter med andre damer, chatter osv. Anonymkode: 6001d...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i hvert fall ikke lyst til å droppe han kun på bakgrunn av dette. Men det er klart jeg blir litt skeptisk, så skjer det noe mer, har han brukt opp sjansene sine Anonymkode: f84c8...b44 Men er ikke trofasthet viktig for deg i et forhold? Er ikke selvrespekt viktig for deg? Dette kommer til å bli en bitter erfaring for deg, dessverre. Jeg kan ikke skjønne at man godtar at den man er sammen med jakter på andre jenter. Da vil jeg heller være alene. Anonymkode: 648b4...6ed 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå