Gjest Blomsterert Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Har akkurat dumpa en. Har tenkt hele helgen. Pga ting som skjer innad i familien,pga at jeg liker livet mitt,og,pga at han var åpenbart forelsket,og ville mer. Jeg liker han,jeg har tilmed(!)følelser for ham. Han er en veldig ok fyr! Men så klarer jeg ikke forventningspresset. Har tilmed klart å være litt romantisk for en gangs skyld. Fy,det her er helt forferdelig. Det skjer ting rundt meg hele tiden. Han lever veldig stabilt,liker det sånn. Vi var sammen forrige uke,og alt var ok. Så han begynte å snakke om forhold og framtid. Men jeg fikk småpanikk. Fordi jeg har altfor mye nå. Jeg har blitt dumpa selv. Jeg har dumpa en del også. Men dette er bare helt for jævli. Uff. Men jeg kan være borte en måned eller to. Jeg har forpliktelser i familien,og jeg klarer ikke møte han så ofte. Ikke vil jeg belaste han med mine problemer heller. Han hørte på meg og gikk. Ikke noe drama,men au au. Ja,det er fælt å bli dumpa,men jeg påstår at det er like fælt å dumpe selv. Virkelig.
EvaLena Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Huff, skjønner at du har det vondt. Skjønner også hvis han har det vondt, for jeg er i samme situasjon som han. Jeg ble "dumpet" av en som har følelser for meg, men han tør ikke noe forhold. Livet mitt suger for tiden, for jeg kan ikke skjønne at det er mulig å droppe en man virkelig er glad i. Det går nok bra til slutt
Gjest Blomsterert Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 18 minutter siden, EvaLena skrev: Huff, skjønner at du har det vondt. Skjønner også hvis han har det vondt, for jeg er i samme situasjon som han. Jeg ble "dumpet" av en som har følelser for meg, men han tør ikke noe forhold. Livet mitt suger for tiden, for jeg kan ikke skjønne at det er mulig å droppe en man virkelig er glad i. Det går nok bra til slutt Uff! Men jo,det er mulig. Kan være ting som vil bli et problem. En vil gjøre skaden minst mulig når en kan. Alt er ikke forutsett... Ønsker deg alt godt! Jo,det blir bra til slutt!
Gjest Blomsterert Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d31df...81d He? Søt fisk da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå