AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Sønnen min skal feire bursdag i morgen med 24 stk. På lekeland. Hans biologiske far er ikke i bilde. Hjemme har jeg en på 1.5 år som er ikke helt i form og har mageproblemer sånn at han er sutrete. I dag kom samboeren min hjem og forteller at han skal på jobbreise i morgen! Det er hans bedrift og han holder på med noen forhandlinger. Jeg får ikke sjanse å finne barnevakt på så kort varsel og vet ikke hva jeg skal gjøre. Bestevenninnen min jobber og kan ikke. Famliien min bor ikke her og hans sitter aldri barnevakt. Jeg er så skuffet og han sier at sånn er det bare, det er et viktig møte for han... har dere noen forslag ? Anonymkode: e23aa...2b2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Ta m deg han som er sutrete, og gjør det beste ut av det. Han kvikner kanskje til med nye barn til stede, og det er vel ikke så mange timene? . Forhandlinger er som regel viktige så som han sier, sånn er det bare, bakdelen m å drive eget firma, det trumfer det meste 😉 Anonymkode: d3167...ea6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Spør noen om de andre mødrene/fedrene kan være der og hjelpe til. Du kan da ikke ha planlagt slik at det er KUN deg på 24 barn? Uansett, mange kjører og venter i alle tilfelle, og det er ingen 'rar' forespørsel. Minsten må du bare ta med, selvfølgelig. Du overdriver ikke ved å bli sur, men det er ikke noe dere kan gjøre noe med. Anonymkode: c2137...26f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Ta med minsten, det ordner seg. Anonymkode: 1cabb...231
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min skal feire bursdag i morgen med 24 stk. På lekeland. Hans biologiske far er ikke i bilde. Hjemme har jeg en på 1.5 år som er ikke helt i form og har mageproblemer sånn at han er sutrete. I dag kom samboeren min hjem og forteller at han skal på jobbreise i morgen! Det er hans bedrift og han holder på med noen forhandlinger. Jeg får ikke sjanse å finne barnevakt på så kort varsel og vet ikke hva jeg skal gjøre. Bestevenninnen min jobber og kan ikke. Famliien min bor ikke her og hans sitter aldri barnevakt. Jeg er så skuffet og han sier at sånn er det bare, det er et viktig møte for han... har dere noen forslag ? Anonymkode: e23aa...2b2 Glemte å svare på det du spurte om. Du har selvfølgelig lov til å føle skuffelse. Men du kan jo ikke klandre samboeren din for at han må ta den jobbreisen. Det er vel ikke akkurat som om han kan velge bort jobben sin. Anonymkode: 1cabb...231
MapleSirup Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Ta kontakt med de andre foreldrene for hjelp. Jeg skjønner godt at du er skuffet over samboer. Jeg ville antagelig vært hysterisk forbanna.... 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Det er en til som skal være der. Det har jeg avtalt for lenge siden. Småen har mageproblemer, diare osv sånn at formen er ikke helt på topp. Ja, må nok ta han med og håpe på det beste :/ ts Anonymkode: e23aa...2b2
missLynch Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Spør om å få litt assistanse og hjelp fra noen av de andre foreldrene- det er faktisk fint å bli spurt om å hjelpe til litt; det synes i hvert fall jeg 1
MapleSirup Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 25 minutter siden, missLynch skrev: Spør om å få litt assistanse og hjelp fra noen av de andre foreldrene- det er faktisk fint å bli spurt om å hjelpe til litt; det synes i hvert fall jeg Det synes jeg også. Det gir en god følelse av samhold og solidaritet . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå