Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker appen Vipps, og synes det er kjempepraktisk. De siste gangene jeg har prøvd å vipse penger, får jeg melding om teknisk feil. Flere som opplever dette?
Plutselig må jeg også bruker bankID-brikken når jeg skal vipse også, det trengte jeg ikke i starten da jeg brukte appen. Hvorfor er det blitt sånn? Da blir det ikke så lettvint å vipse lenger, når jeg uansett må ha ID-brikken med meg hele tiden. 

Anonymkode: 248fc...196

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bare rart ut. Kanskje du skal prøve å laste den ut og så legge den inn igjen?

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Høres bare rart ut. Kanskje du skal prøve å laste den ut og så legge den inn igjen?

Jeg har tenkt på det, så kanskje jeg rett og slett skal prøve det. Takk for svar :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt på det, så kanskje jeg rett og slett skal prøve det. Takk for svar :)

Jeg sjekket vipps nu og trengte ikke å bruke noe minnebrikke for å gi noen penger.

Skrevet

Jeg vippset for en time siden og jeg trengte ikke noe brikke. Håper du får fikset det - vipps er fantastisk! 

Skrevet

Har du lastet ned siste oppdatering da?

Anonymkode: 8af93...c81

Skrevet

Har slettet appen nå, og legger inn på ny, så får jeg se om det hjelper. Enig i at vipps er fantastisk - når det fungerer :)

Skrevet

vær obs på at vipps koster en krone per vipps ;)

Anonymkode: f332a...d98

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vær obs på at vipps koster en krone per vipps ;)

Anonymkode: f332a...d98

Dette stemmer ikke 

Pris

Vipps! Nå koster det ingenting å overføre beløp under 5 000 kroner. Å vippse 5 000 kroner eller mer, koster 1 % av beløpet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...