Gå til innhold

Kerasilk eller straight and shine... Noen frisører her kanskje? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ få rettet ut håret mitt permanent. Orker ikke mer krøller. Jeg passer dem ikke, og de er ikke lenger pene. Jeg retter håret hver dag (jeg skal noe) og det sliter jo. Har vært i kontakt med et par frisører og spurt litt. Hun ene sier GO for straight ands shine, mange gjør visst det nå. Hun andre sier NEI, det gjør hun bare på folk med veldig sterkt sunt hår, som aldri har vært farget, eller utsatt for noe behandling. Ellers blir håret bare stygt og ødelagt. Hun tredje sier Kerasilk. Hehe... de tilbyr ikke s&s i salongen. Men folk jeg kjenner som har prøvd kerasilk sier at det varer kun i noen mnd. Det blir jo dyrt i lengden, etter som det koster 3000 pr gang.
Håret mitt har denne typen kraftige krøller Bilde , bare langt ifra så pent. Mitt er ganske tørt og frizzy. Jeg har bleket i en slags mild ombre, men tenker og klippe dette av, ettersom det ødela håret helt. Vil ha skulderlengde og kort rundt ansiktet. Kommer til å klippe av 15-20cm tenker jeg 

Noen som har erfaring med å bruke Olaplex i straight and shine, så håret tåler det bedre? 

Hååååper noen kan svare! Gjerne dere som har fått det gjort selv, og supert hvis noen frisører gidder å svare! :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å ta Inoar behandling. dette er permanent retting av hår som samtidig behandler slitt og ødelagt hår - og får det til å se sunt og blankt ut. Du vil nesten ikke tro det før du ser det selv. (Jeg var skeptisk, men herregud for et resultat jeg fikk på mitt totalt ødelagte og frizzy hår - verdt hver krone!). Ja det koster.. Og ja du må gjenta behandlingen. men for hver gang du behandler det, vil det vare lenger og lenger for hver gang. Vanlige er å ta behandling nr 2 ca 4-6 mnd etter første behandling, og deretter kan det gå et helt år til neste gang. les mer her:

http://blackboxbeauty.blogg.no/inoar.html

Sjekk ut facebook siden til salongen  -så ser du plenty av før og etter bilder også. Jeg tok første behandling i juni, men siden mitt hår er så tynt og var så slitt, så har jeg fortsatt god effekt av behandlingen! Planlegger ny behandling til våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...