Gå til innhold

Spørsmål angående kvinner og sex og dating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere møtte en kar, hadde mye sex på første date og var fornøyde, planla å møtes engang til når det passet, vill dere da holdt kontakten hver dag, via melding eller eventuelt face?

Årsaken til at jeg spør, er fordi at jeg møtt en kvinne via nettet i helgen og ting virket veldig bra, men har dessverre ikke hørt noe på 2 dager nå, så kanskje hun ikke var så fornøyd som hun ha uttrykk for? Eller forventer dere kvinner att mannen tar kontakt først etter en slik date?

Og hvis dere var kun ute etter en å ha sex med, ville dere da fortsatt holdt kontakten frem til neste gang dere eventuelt skulle møtes?

Sliter dessverre litt med å ta hva kvinner sier helt seriøst når det kommer til sex og dating, siden dere har ett lite "rykte" på dere for å si noe annet en hva dere føler/mener.Så derfor litt usikker på hvor seriøst jeg skal ta hele denne "greia". Har jo ikke hørt noe på 2 dager, så kanskje det sier sitt?

Er ikke forelsket eller betatt eller noe slikt, men kunne gjerne tenkt meg å møte henne igjen ;)

Anonymkode: 51308...cc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjell på kvinner, så min "fasit" trenger ikke være det samme for alle.

Hvis jeg hadde møtt en mann og hatt sex første gangen, så hadde jeg ventet på å høre fra han og hvis jeg ikke hørte noe så hadde jeg regnet med at han ikke ville noe mer etter den første gangen. Alt ettersom hvor interessert jeg er i å møtes igjen ville jeg sendt en melding etter noen dager for å høre om hva han tenker om å møtes igjen.

Hvis dette hadde vært en sexting bare så hadde jeg ikke tatt kontakt overhodet, men om han tok kontakt så hadde jeg svart og hvis sexen var god så ville jeg møtt han igjen om jeg ikke hadde noen andre å ha sex med. 

Jeg pleier å si ifra til de jeg dater at jeg venter på melding fra han, slik at ballen ligger i hans hjørne. ("Da hører jeg fra deg igjen, da?) ...hører jeg ikke noe da så var han ikke interessert nok. 

Anonymkode: c57a0...cf5

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på kvinner, så min "fasit" trenger ikke være det samme for alle.

Hvis jeg hadde møtt en mann og hatt sex første gangen, så hadde jeg ventet på å høre fra han og hvis jeg ikke hørte noe så hadde jeg regnet med at han ikke ville noe mer etter den første gangen. Alt ettersom hvor interessert jeg er i å møtes igjen ville jeg sendt en melding etter noen dager for å høre om hva han tenker om å møtes igjen.

Hvis dette hadde vært en sexting bare så hadde jeg ikke tatt kontakt overhodet, men om han tok kontakt så hadde jeg svart og hvis sexen var god så ville jeg møtt han igjen om jeg ikke hadde noen andre å ha sex med. 

Jeg pleier å si ifra til de jeg dater at jeg venter på melding fra han, slik at ballen ligger i hans hjørne. ("Da hører jeg fra deg igjen, da?) ...hører jeg ikke noe da så var han ikke interessert nok. 

Ok, skjønner, men vi hadde allerede planlagt at vi skal møtes igjen...men hvor seriøst jeg skal ta dette derimot, det er jeg  usikker på.

Hater egentlig å vise "for mye interesse" i starten og tenker alltid at hvis hun virkelig er keen på å møtes igjen, så sender hun en melding til slutt, men slik tenker kanskje dere også? Vet er det er litt barnslig å tenke slik, men da føler jeg at "nederlag"" blir mindre en hvis jeg sender melding først og ikke får svar eller eventuelt blir avvist.

Skrevet

Dersom det bare er sex holder jeg ikke daglig kontakt nei, det antyder romantisk interesse eller evt "bestevenn-kjemi" Dersom vi har avtalt et konkret møte hadde jeg ikke skrevet før evt for å rebekrefte avtalen dagen før, dersom det er et nytt bekjentskap, eller så hadde jeg ventet med å sende melding til jeg ønsker å avtale noe konkret. Og det kan like gjerne du gjøre iom at de fleste menn der ute som søker pulevenner som oftest bare ønsker å ligge med flest mulig jenter 1-3 ganger hver, så er det fort gjort at hun venter på melding fra deg. 

Anonymkode: 15093...4ce

Skrevet

Det er umulig å si fordi innlegget ditt sier ingenting. "Planla å møtes engang til når det passet". Hvem planla? Hvem foreslo? 

Du sier du ikke har hørt noe på 2 dager - sa hun spesifikt at hun skulle ta kontakt?

Anonymkode: 12119...dfc

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, skjønner, men vi hadde allerede planlagt at vi skal møtes igjen...men hvor seriøst jeg skal ta dette derimot, det er jeg  usikker på.

Hater egentlig å vise "for mye interesse" i starten og tenker alltid at hvis hun virkelig er keen på å møtes igjen, så sender hun en melding til slutt, men slik tenker kanskje dere også? Vet er det er litt barnslig å tenke slik, men da føler jeg at "nederlag"" blir mindre en hvis jeg sender melding først og ikke får svar eller eventuelt blir avvist.

Hun er muligens like usikker som deg på hvor seriøst det var fra din side også?

Jeg tror flertallet av kvinner venter på mannen. Man kan diskutere i det vide og brede om det er riktig at det skal være sånn, men jeg tror det er sånn for de fleste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...