Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten meg
Skrevet

Ei dame på jobben min snakker så godt som ALDRI om samboeren sin. Hun omtaler deres felles barn som "datteren min", og når hun snakker om hjemmet sitt er det "huset mitt" og "hjemme hos meg"....

Hvordan skal en tolke dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...

Litt få opplysninger til å analysere et menneske, gitt.

Skrevet

Det skal man ikke tolke i det hele tatt, spør du meg.... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, det hadde jeg ærlg talt tolket i retning avstand, distansering..

Men for all del...kan ta feil, folk er så forskjellig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen ønsker et klart skille mellom jobb og privatliv, mens andre blander disse i større eller mindre grad. Det må være opp til hver enkelt.

Gjest Gjesten meg
Skrevet

Så jeg skal ikke tolke det i den retning at hun kanskje har litt interesse for meg, da??

Skrevet
Så jeg skal ikke tolke det i den retning at hun kanskje har litt interesse for meg' date=' da??[/quote']

Nei. :-?

Skrevet
Så jeg skal ikke tolke det i den retning at hun kanskje har litt interesse for meg' date=' da??[/quote']

Om du vil unngå trøbbel så skal du ikke det nei...

Gjest Gjesten meg
Skrevet
Gjesten meg skrev:

Så jeg skal ikke tolke det i den retning at hun kanskje har litt interesse for meg, da??

Nei.

Å....

Skrevet

Jeg kom i snakk med en dame på bussen i dag. Hun fortalte meg at hun hadde barn, men ingenting om mannen/samboeren sin. Fortalte litt om huset sitt, hvordan hun hadde det, hun så på meg med et interessert blikk. Kan det bli noe mellom oss?

Stønn...............

Skrevet
Jeg kom i snakk med en dame på bussen i dag. Hun fortalte meg at hun hadde barn, men ingenting om mannen/samboeren sin. Fortalte litt om huset sitt, hvordan hun hadde det, hun så på meg med et interessert blikk. Kan det bli noe mellom oss?

Stønn...............

:ler:

Gjest ung mor
Skrevet

joda, det kan selvfølgelig hende hun har interesse for deg.. Men om du ikke merker det på noe annet enn at hun snakker slik - ville jeg ikke brydd meg..

antagelig har hun da bare et dårlig forhold :-?

Skrevet

antagelig har hun da bare et dårlig forhold :-?

Ærlig talt!!

Jeg er så drittlei av folk som dømmer andre på NULL grunnlag!

:sinna:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan like godt hende hun har et strålende forhold til samboern sin!

Snakker jeg med folk jeg treffer gjennom jobben og de av en eller annen grunn skulle komme inn på hvor jeg bor og slikt snakker jeg om hjemme hos meg, og mine ting. Ikke fordi jeg har et dårlig forhold til samboern, men fordi de ikke kjenner han og fordi jeg ikke ser noen grunn til å legge ut alt for mye om privatlivet mitt uten videre.

Gjest ung mor
Skrevet

joda, men her fikk jeg den forståelsen av at de var nære kollegaer ol.

men så voldsomt sinne er det da ikke nødvendig å bli??

selv om jeg sa mitt syn, Aida???

Skrevet
joda, men her fikk jeg den forståelsen av at de var nære kollegaer ol.

men så voldsomt sinne er det da ikke nødvendig å bli??

selv om jeg sa mitt syn, Aida???

Nei, det var sikkert ikke det. :wink:

Grunnen til at jeg blir så forbanna over slike utsagn, er at de fleste som regel har null grunnlag for å uttale seg om andre mennesker - men gjør det like herlig.

Det er jeg ganske lei av, men det var egentlig ikke rettet så voldsomt til deg, men kommentaren din utløste det hele. Sorry.

Gjest Gjesten meg
Skrevet

Vi er ganske nære kollegaer, ja.....og vi HAR rotet litt på en fest en gang.... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...