AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Hva gjør man med dem? Anonymkode: bad38...3f4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Edit; ikke 24/7, men fra 08:00 til 22:59, så de holder seg i praksis innenfor reglene. Men altså, hvordan er det mulig å bore så mye? Det har holdt på hver dag siden jeg flyttet inn for tre måneder siden. Blir gal snart! Anonymkode: bad38...3f4
Gjest Marillia Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Jeg hadde spurt formann i styret, det høres helt rart ut at noen borer hver dag fra kl 08.00-22.59 !
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Edit; ikke 24/7, men fra 08:00 til 22:59, så de holder seg i praksis innenfor reglene. Men altså, hvordan er det mulig å bore så mye? Det har holdt på hver dag siden jeg flyttet inn for tre måneder siden. Blir gal snart! Anonymkode: bad38...3f4 Borer de eller meilser de? Anonymkode: ad8d7...ef1
daemonia Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Jeg hadde snakket med naboen først av alt. Men hvor lenge har det pågått? Er det slik at det er totalrenovering som vil ta slutt snart? Nytter det ikke å snakke med naboen og de ikke har noen spesielle behov for å jobbe med elverktøy hele dagene så hadde jeg tatt det opp med styret.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Har du prøvd mot-boring? En fin måte å få andre til smake sin egen medisin. Anonymkode: a8cc6...fd3 2
Surriball Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Hva med å ringe på til naboen og ta en prat med dem? Vær hyggelig og høflig, men si at det er veldig lytt og bråker en del, og at det er slitsomt når det er så mye. Kan dere bli enige om et tidspunkt de skal gi seg på? Feks kl 20? Det må jo være mulig å leve et normalt liv i hjemmet sitt selv om naboen pusser opp, og det må være mulig å legge ungene, få sove selv, høre tv'en og klare å snakke sammen uten å rope... Selvsagt må man også tåle litt oppussing, men jeg hadde ikke orket å høre på så mye bråk i månedsvis. Hos oss ble vi enige med naboene slik. Både vi og de pusset opp en periode, men de holdt på i månedsvis og gjorde støyende arbeid sent på kvelden. Jeg synes det er urimelig å begynne å jobbe kl 22 om kvelden, så jeg stakk bort og tok en prat. Vi ble enige om å gi oss ca 20, så fikk den andre naboen lagt ungen sin også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå