Sony Skrevet 26. mars 2002 #21 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei.. ...jeg har skrevet dette før, men jeg må bare skrive en gang til: Til dere som har barn som plages med treg avføring eller ikke noe avføring: VÆR SÅ SNILL Å PRØV FOTSONE TERAPI!! Det virker på /for det meste. Fotsone terapi er ikke noe "utrolig" som man "må" tro på. Det er kun igangsetting av kroppens egne systemer som har "gått i lås". _________________ Klem fra Sony 1212[ Dette Innlegg er endret av: Sony den 2002-03-26 10:35 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monka Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #22 Del Skrevet 26. mars 2002 Heisann! Takk for svaret til deg Lottemor og til deg også Sony! Lottemor: Jeg har prøvd med rosiner, men det er bare det at min datter ikke spiser rosiner og da får jeg ikke det i henne!Hun er GANSKE kresen, så det er ikke så enkelt å prøve andre ting! Sony: Ja, fotsoneterapi hadde sikkert vært en ide. Men det er bare det at det ikke er det her som jeg bor! (Kanskje det høres ut som en unskyldning). Men vi bor på landet, og da er det ikke så enkelt å reise til byen! Både jeg og min samboer jobber ganske mye, så er ikke så ofte vi er til byen for andre ting heller!!...Men jeg skal vurdere det....!! Hvis det er noen andre her som har noen tips/råd til meg, så er det bare å komme med det! Jeg blir glad uansett hva dere skriver!!! En kjempeklem til dere alle, og en riktig god påske også 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi* Skrevet 26. mars 2002 #23 Del Skrevet 26. mars 2002 Normalt regner man med at søt melk kan gjøre avføringen hard, muligens kan du slutte å gi henne dette. Sur melk, yougurt og lignende kan hjelpe mot hard avføring. Også appelsiner og svisker, men det har sikkert andre nevnt. God bedring! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruske-Sara Skrevet 2. april 2002 #24 Del Skrevet 2. april 2002 Hei Monka! Ja, jeg har også opplevd at hvis jeg gir henne for mye Duphalac så blir hun bløt. Du får prøve deg fram (hvis du fortsatt velger Duphalac) slik at du finner riktig dose. Jeg startet på 10ml og gikk ned til 5ml som vedlikeholdsdose. Fant fort ut at dette ikke hjalp og økte dosen sakte men sikkert til vi kom fram til 20ml 2 ganger om dagen. Som nevnt tidligere er hun fortsatt hard, men ikke så mye at hun ikke vil gå. Hun sa til meg i går: "mamma, det gjør litt vondt når jeg er på do, men det kommer ut for det" og så smiler hun fornøyd..... Har ikke prøvd alternative metoder. Har ikke lyst til å eksprementere nå når hun fungerer så bra. Tenker tilbake med gru hvis vi igjen skal gå gjennom en periode hvor hun kanskje nekter å gå på do fordi det gjør vondt. Hun spiser rosiner, men det er ikke nok. Svisker er det ikke snakk om. Hun drikker ikke melk, men får youghurt og 1 glass kultura om dagen. Når det gjelder drikke kan du jo prøve å ha drikkeflaske med vann stående tilgjenglig, slik at hun selv kan forsyne seg. Så får du heller minne henne på å drikke en gang i mellom. Håper det går bedre! Hilsen Ruske-Sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå