AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #21 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: I would agree with this. The constant (and valid) struggle for independence, and the great rewards Norway has reaped means that both men and women no longer need to rely on each other but this also means that they don't need to be gentlemen/ladies. I think that, for individuals, this is a good thing but humanity is dependent on reproduction and in that regard, men and women (most often) play different roles. Anonymkode: 7ef1b...a50 For vår del er det nok at vi er to individer. Vi trenger ikke late som om at vi er noen andre enn den vi er for hverandre. Jeg trenger ikke å prøve å være kvinnelig med å stå på kjøkkenet og gjøre alt for min mann og ikke ha en jobb, og han trenger ikke være redd for at han er for lite mandig når han har fri en dag og vasker huset og lager middag til jeg kommer hjem. Vi hjelper hverandre til mye fordi vi er mest effektive sammen. Jeg skifter fint dekk og lærte dette da jeg var 6 år, og samboer vasker fint klær og gjør andre dagligdagse ting. Jeg har som sagt i innlegget over vokst opp på landsbygda og har snekret og alt mulig så lenge jeg kan huske (da jeg var 6,5 år snekret jeg et stort dukkehus til min søster for eksempel), og dermed er det ofte at jeg gjør sånne ting som snekring på huset fordi jeg faktisk kan det. Man trenger ikke late som at man har andre interesser enn det man har når ingen er redd for å fremstå som lite kvinnelig eller mandig. Er det ikke fantastisk at man kan være akkurat den man er? Anonymkode: bfd67...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #22 Skrevet 25. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Norske menn eier knapt noen machokultur. Dette er knapt noen tøffelhelter igjen. Kvinnene er ofte de dominerende også i senga. Alt dreier seg om vaginaen, ikke penisen. Altså helt motsatt av den muslimske invasjonen i europa som kommer til å innføre permanten burka på norske kvinner. Anonymkode: dac70...b36 Det er bare tull å det vet du. Anonymkode: 836db...144 5
Random Skrevet 26. januar 2016 #23 Skrevet 26. januar 2016 Norske menn ikke så sjenert som hjemme, mer framover som kanskje bra, litt uhøflig men ikke så aggressiv som muslim og african.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #24 Skrevet 26. januar 2016 Because men cant see the worth in a woman, they think its weak to show feelings or being a gentleman so they act like dickheads instead, and women are getting used to that so when a man is polite and good they get suspicious. Both men and women needs to improve their behvaiour and show more respect and trust towards eachother. Anonymkode: 45a80...470 1
Cashbah Skrevet 26. januar 2016 #25 Skrevet 26. januar 2016 Date superkåte flørtepuser som blir furtne fordi man ikke ligger med dem på første date? Nei takk. Da venter jeg heller litt for lenge på leting etter de få ekte mannfolkene som er igjen som vet hvordan de skal behandle kvinner. 2
Charlotteh Skrevet 26. januar 2016 #26 Skrevet 26. januar 2016 jeg dater en norsk mann. det er ikke vanskelig 1
Saraby Skrevet 26. januar 2016 #27 Skrevet 26. januar 2016 Tråden er ryddet for spørsmål til moderering, (minner om at spørsmål om dette skal taes på PM eller i Ris&Ros) latterliggjøring, avsporinger, samt svar til dette. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #28 Skrevet 26. januar 2016 Den 1/25/2016 at 17.29, Balian de Ibelin skrev: Fordi folk skriver på engelsk på et norsk forum. men hvorfor skriver de plutselig engelsk i stedet? det høres jo bare dumt ut. er det fordi man skal si: det har aldri jeg sagt? Anonymkode: 374dc...78f
Haru Skrevet 26. januar 2016 #29 Skrevet 26. januar 2016 And here........here we have humanity in a fucking nutshell 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå