Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Fordi folk skriver på engelsk på et norsk forum.

Skrevet

i am not so good in Norwegian, but i can try in Norwegian

Skrevet
5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Because people are writing in English on a Norwegian forum.

du mener at hvis jeg skriver på norsk det vil være lett?

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Forsmådde og marginaliserte menn, og jenter som overvurderer sin egen verdi.

Skrevet
3 minutter siden, Castielz skrev:

Scorned and marginalized men, and girls who overestimates his own value.

god forklaring

Skrevet

Norske menn eier knapt noen machokultur. Dette er knapt noen tøffelhelter igjen. Kvinnene er ofte de dominerende også i senga. Alt dreier seg om vaginaen, ikke penisen. Altså helt motsatt av den muslimske invasjonen i europa som kommer til å innføre permanten burka på norske kvinner.

Anonymkode: dac70...b36

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske menn eier knapt noen machokultur. Dette er knapt noen tøffelhelter igjen. Kvinnene er ofte de dominerende også i senga. Alt dreier seg om vaginaen, ikke penisen. Altså helt motsatt av den muslimske invasjonen i europa som kommer til å innføre permanten burka på norske kvinner.

vi snakker om dating

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For dating funker generelt veldig bra i muslimske land? 

Anonymkode: e0ae6...3b0

• Liker 11
Skrevet
33 minutter siden, Castielz skrev:

Forsmådde og marginaliserte menn, og jenter som overvurderer sin egen verdi.

Du som ikke liker dagens musliminnvandring burde jo ikke klage på dette. Skulle tro du ønsket et mer islamisert samfunn? Syns norske menn er gode, flotte og ikke minst snille, og jentene fortjener å føle all den verdien de kan føle, iom at de segner om av press fra alle kanter som gjør at de føler seg verdiløse. Jo, og stadig økende overfallsvoldtekter. 

Anonymkode: 109eb...183

• Liker 4
Gjest Castielz
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du som ikke liker dagens musliminnvandring burde jo ikke klage på dette. Skulle tro du ønsket et mer islamisert samfunn? Syns norske menn er gode, flotte og ikke minst snille, og jentene fortjener å føle all den verdien de kan føle, iom at de segner om av press fra alle kanter som gjør at de føler seg verdiløse. Jo, og stadig økende overfallsvoldtekter. 

Hvor klager jeg?
Jeg svarte bare på spørsmålet TS stilte.

Dating i Norge er noe jeg aldri kommer til å gjøre uansett.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

You who do not like the current Muslim immigration ought not complain about this. You'd think you wanted a more Islamized society? Visual Norwegian men are good, great and especially kind and the girls deserve to feel all the value they can feel, iom that they fall over the pressure from all sides that make them feel worthless. Jo, and increasing attack rapes. 

It seems like i bothered you i apologize.

Skrevet

Er det bare jeg som ikke helt skjønner hva dating har med innvandring å gjøre?

Dating er vanskelig fordi vi hele tiden blir fortalt i medier at vi er verdens beste folk. Dermed forventer man også verdens beste partner, selv om man selv egentlig rent objektivt sett er middelmådig. 

Anonymkode: 1aea9...8d9

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Vet vi at dating er vanskelig i Norge? Bortsett fra at en relativt stor del av befolkningen bor i rurale strøk, så ser jeg ingen klare svakheter.

Skrevet

Partly because Norwegians are quick to judge as they dont realise other people regardless of language could be fun knowing.. ;)

• Liker 1
Skrevet

We don't really have a datingculture in Norway. We are not used to the men being gentlemen (in the dating scene) like they are in US or Britan. Many Norwegian women feel it's uncomfortable when a man pays for her dinner, because she feels she has to give him somthing in return. Often sex. And as a first date, dinner is often "too much" for many women. Norwegian women is in many ways "too independent". 

Depending on where you are from, if this is relatable. 

Anonymkode: 5bbf2...9f8

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

We don't really have a datingculture in Norway. We are not used to the men being gentlemen (in the dating scene) like they are in US or Britan. Many Norwegian women feel it's uncomfortable when a man pays for her dinner, because she feels she has to give him somthing in return. Often sex. And as a first date, dinner is often "too much" for many women. Norwegian women is in many ways "too independent". 

Depending on where you are from, if this is relatable. 

Anonymkode: 5bbf2...9f8

I would agree with this. The constant (and valid) struggle for independence, and the great rewards Norway has reaped means that both men and women no longer need to rely on each other but this also means that they don't need to be gentlemen/ladies. I think that, for individuals, this is a good thing but humanity is dependent on reproduction and in that regard, men and women (most often) play different roles.

Anonymkode: 7ef1b...a50

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for link med mangelfull beskrivelse, krenkende utsagn, samt svar til dette.

-Saraby, mod.

Endret av Saraby
  • Liker 1
Skrevet
4 timer siden, gido skrev:

i am not so good in Norwegian, but i can try in Norwegian

Hvor er du fra?

Anonymkode: 1de77...6ff

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Herr Heftig skrev:

Vet vi at dating er vanskelig i Norge? Bortsett fra at en relativt stor del av befolkningen bor i rurale strøk, så ser jeg ingen klare svakheter.

Rurale strøk? Kan du ikke bare si landsbygda? Både jeg og samboer er fra landsbygda og ingen av oss hadde problemer med dating før vi møttes. 

Det er kanskje heller ikke så rart at noen av de i denne tråden sliter med dating når en del kanskje har litt vel spesielle meninger og holdninger, men jeg er vel en bitch som krever alt for mye som vil ha en normal og oppegående mann i noens øyne her :P Jeg er dog glad for at jeg er kresen på menn, og mannen er glad for at han er kresen på kvinner. Vi vil i grunn leve sammen resten av livet, så det er vel ganske viktig at vi liker hverandre? :) 

Anonymkode: bfd67...0ff

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...