AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Er 157 cm høy og er 20 år gammel. Synes gutter at det er for lavt? Synes det er litt flaut faktisk. Hjelper ikke akkurat når alle venninnene mine er rundt 170-175, og jeg ser dermed enda lavere ut Anonymkode: eb223...ebc
Million Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 (endret) Jeg synes det er helt innafor Jeg er selv bare 3 cm høyere enn deg, og det har aldri plaget meg. Må tilstå at jeg aldri har tenkt tanken på at MIN høyde skulle "plage" noen andre. Plager det dem, kan de dra et visst sted! Det får være grenser for hva man skal henge seg opp i. Jeg tviler sterkt på at noen gutter skulle mene noe negativt om høyden din. Jeg synes du skal trekke på skuldrene og gå videre i livet, uten å gruble mer over høyden din. Det har ingenting å si. Bortsett fra at du neppe blir godkjent som modell på catwalken, da...! Endret 25. januar 2016 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Er 157 selv, 27 år. Har aldri hatt noe åroblem med høyden, bortsett fra når jg ikke når opp til ting har motsatt inntrykk, at mange gutter syns det er søtt når man er så lav. Anonymkode: 1f605...051 3
Gjest Blomsterert Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Ikke tenk så mye på det. Jeg er lav selv,og syns høye mennesker er vakkert. Lange bein,og smale hender med lange fingre,det er så pent! Men,det er veldig mange lave mennesker med vakkert ytre også. En syns vel ofte det en ikke har selv,er penest? :-) Har ikke problemer med menn,har aldri hatt. Selv om jeg er lav og ingen skjønnhet akkurat. Ser helt normal ut,og takk Gud :-D greit å ikke bli lagt merke til hele tiden! For oss som liker usynlighet som en magisk kraft. Og tåke :-D Seriøst. Når en mann blir forelsket,så ser han det beste i deg. Ser du det beste i deg selv,så er det viktigst :-) mange flotte høye mennesker,og mange flotte lave. Ingenting vesentlig handler om høyde. Eller mangel på den.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Ikke noe å bekymre seg over. Det finnes mange gutter som liker låge jenter. Og vel, du har da lettere for å kunne være sammen med både låge og høye gutter. Du ser ikke så ofte gutter som velger ut en kjæreste som er mye høyere enn dem, som for eksempel en gutt på 160 cm sammen med ei jente på 195 cm. Men om det er motsatt da går det heilt greit, eller ser ikke så rart ut, da.
Jenna Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Jeg er 2 cm lavere enn deg. Det har aldri vært noe problem for meg. Har aldri fått noen negative kommentarer fra gutta på grunn av dette. 1
Nynne 89 Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 (endret) Det beste er jo å være ei søt lita kvinne med en stor sterk mann! Etter min erfaring har de fleste jeg har vært med foretrukket lave jenter. Jeg er forresten 160 og bestevennen min er 180!! En annen bonus er jo at det er en flott måte å få kontakt på. Om det er noe du ikke rekker opp til kan du jo spørre en kjekk kar om hjelp. Endret 25. januar 2016 av Nynne 89 1
Hjordis Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Beste venninna min er 26 cm kortere enn meg. Noen ganger går jeg litt fort ellers null problemer. Ikke inntrykk av at gutta er noe mindre interessert i henne akkurat.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 157 cm høy og er 20 år gammel. Synes gutter at det er for lavt? Synes det er litt flaut faktisk. Hjelper ikke akkurat når alle venninnene mine er rundt 170-175, og jeg ser dermed enda lavere ut Anonymkode: eb223...ebc Slapp av. Det blir ikke stilt strenge høydekrav til jenter. Det er gutter som må innfri på den fronten. Anonymkode: 6ce95...577 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 5 timer siden, Million skrev: Jeg synes det er helt innafor Jeg er selv bare 3 cm høyere enn deg, og det har aldri plaget meg. Må tilstå at jeg aldri har tenkt tanken på at MIN høyde skulle "plage" noen andre. Plager det dem, kan de dra et visst sted! Det får være grenser for hva man skal henge seg opp i. Jeg tviler sterkt på at noen gutter skulle mene noe negativt om høyden din. Jeg synes du skal trekke på skuldrene og gå videre i livet, uten å gruble mer over høyden din. Det har ingenting å si. Bortsett fra at du neppe blir godkjent som modell på catwalken, da...! Bare vær ærlig, det hadde plaget deg om en gutt var 153. Anonymkode: 6ce95...577
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 Mannlig innspill her: høyden er generelt det siste vi er opptatt av hos ei jente, med mindre du er veldig utenfor normalen. 157 cm er absolutt innafor, har datet flere jenter som er lavere enn deg. Er selv 182, og liker følelsen av å kunne løfte jenta mi. Og med hæler så blir du jo rundt gjennomsnittshøyden for jenter uansett. Slapp av, ikke noe å stresse over. Anonymkode: 4a959...0d8 2
Inwe Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 Jeg er selv 175, og har problemer andre veien innimellom. Selvom jeg ikke bryr meg mye om høyde har gutta ofte problemer med at de "bare" er litt høyere enn meg, eller enda verre lavere. Jeg for min del bryr meg lite. Eneste kommentaren jeg har hørt andre veien er fra en jeg har holdt litt på med som synes det var fint jeg var så høy da eksen bare nådde han til livet. Han er da over 2m.
Million Skrevet 26. januar 2016 #13 Skrevet 26. januar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare vær ærlig, det hadde plaget deg om en gutt var 153. Anonymkode: 6ce95...577 Det var ikke snakk om menn her, det var kvinner.
Gjest Belle âme Skrevet 26. januar 2016 #14 Skrevet 26. januar 2016 Eg liker mi høgde(158 cm.) Folk trur dei kan løfte rundt på me. Spør heile tida:"Rekker du ikkje opp, vesle venn?" Bruker meg som støtte osv osv osv. Untatt det, så kan eg låne alle vennene mine sine klær(Untatt bukser) fordi for store klede er deilig uansett, henda mine rekker til overalt, skostørrelsen min er alltid i butikkene og eg trenger ikkje å bruke alle pengane mine på mat(bur på hybel.)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #15 Skrevet 27. januar 2016 Jeg snart 20 år og er ca like høy som deg, ikke noe problem det! Kommenterer folk det er det gjerne for tull og jeg ler bare med, tar meg ikke så høytidelig! Får egentlig bare positive kommenterer på høyden min, og folk syns det er søtt haha Anonymkode: 231ac...ea9
Gjest Genevieve Skrevet 27. januar 2016 #16 Skrevet 27. januar 2016 Flaut å være 157?! Hvorfor det? Jeg synes det er penest med lave jenter jeg da, selv er jeg en helt gjennomsnittlig 167 på strømpelesten. Kunne godt tenkt meg å være lavere faktisk.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #17 Skrevet 27. januar 2016 For lav med 157 cm? Jeg er kun 151, det er lavt det. Skulle gjerne hatt din høyde! Anonymkode: e5ad8...33a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #18 Skrevet 29. januar 2016 Slik jeg har opplevd det, er det svært få som bryr seg om en er lav. Er selv 150, absolutt lavt, men ingen hindring. Har heller ikke opplevd noe spesielt med negative kommentare om høyden, tvert i mot har det vært mest positivt. Og praktisk kan det jammen også være😊 Tenk på all beinplassen du har på fly i forhold til en på 180😁 Eller fordelen med legge seg langflat i en toseter sofa, badekar eller lignende😊 Alt er avhengig av hvordan en ser det selv, og med et snev av humor går det bra😊 Rekker jeg ikke opp til ting, spør jeg om hjelp, noe jeg alltid får. Anonymkode: 25ac8...04f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #19 Skrevet 30. januar 2016 Husker jeg jobber sammen med ei på den høyden. Hun hadde DEN fantastiske kroppen! Var perfekt. Mange stjerner har den høyden. Anonymkode: 78521...007
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #20 Skrevet 30. januar 2016 Jeg pleier ikke å legge merke til de for ser ut som de er 12 år og jeg er ikke pedo. Anonymkode: cc3a9...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå