AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Begynner i kveld klokken 20. Skal du se på? Deltakerne har litt av en merittliste Anonymkode: 5272c...e40
Pinkee Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Tenkte å se på, hvis jeg klarer å trykke på på-knappen etter kveldens trening Regner med det blir gøy å se hvordan proffene jobber
dreamerspalace Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Ja, dette programmet må jeg få med meg
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Jeg så fram til programmet etter å ha sett både svenske og amerikanske versjoner, men den norske var dessverre bare sorgen. Holdt ut i ett kvarter, så orket jeg ikke mer. Kort fortalt manglet produksjonen fullstendig dramaturgi, vi fikk ikke vite noe om rettene til de ulike deltakerne underveis slik at vi kunne ha et grunnlag for å faktisk forstå hvorfor noen vant og noen måtte dra hjem (etter ett kvarter... ). Virkelig elendig var det. Virkelig synd, for jeg tviler ikke på at deltakerne er flinke kokker med mye erfaring og kunnskap. Men det hjelper ikke stort når det ikke er nok penger i produksjonen (evt kunnskap?) til at programmet faktisk får et innhold, utover at stressede kokker tørker svetten av pannen, lzm. Ble nesten som å se en fotballkamp med en diger sladd over skjermen helt til resultatet foreligger, sånn at man bare får vite resultatet, men ikke aner hvordan og hvorfor det ble sånn. Anonymkode: ba3ef...83f 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Jeg vil ha en skikkelig norsk versjon av MasterChef med amatør kokker og mye drama Anonymkode: 0d087...c64 3
*Emma* Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Ble skuffet. Jeg har sett mye på den amerikanske - men det er jo noe helt annet. Virker som de har forandret konseptet helt?! Liknet mer på den svenske "Dessertmesterne" eller noe sånt i opplegget syns jeg. Vet ikke om jeg gidder se flere episoder. (Selv om jeg overhode ikke tviler på kompetansen til deltagerne De er flinke.) 1
Safiye Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. - Pavilion, mod 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå