AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Del Skrevet 25. januar 2016 Er det normalt at venninner i 40 årene, begge single i full jobb, treffes hver dag hele uken? Har en venninne som jeg treffer 2-3 ganger i måneden (alltid med hun andre på slep). Hun er sammen med en annen venninne hver dag - hele uken igjennom. Nesten som jeg begynner å lure på om hun har byttet fil på sine eldre dager....*fy meg* Er det normalt å være sammen med venner så mye?? Jeg synes det begynner å bli rart. Ikke misforstå - jeg er ikke sjalu, men det er litt irriterende at jeg ikke kan treffe/ringe venninnen min uten hun andre er der. Anonymkode: e6fc7...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipladenia Skrevet 25. januar 2016 #2 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg synes det er rart å være sammen med samme venninne hver eneste dag. Men som du sier, de er single, så de har vel ikke så mye å gjøre på fritiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Del Skrevet 25. januar 2016 Det er rart ja... Anonymkode: 35f80...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bailey Skrevet 25. januar 2016 #4 Del Skrevet 25. januar 2016 Det er vel ikke normalen, men jeg kan jo forstå det om de begge er single og ikke har barn. Er jo noen som ikke liker seg så godt alene, og om man da har en bestevenninne som er i samme situasjon så hvorfor da ikke være sammen? Om du vil treffe venninnen din alene så ville jeg bare sagt i fra om jeg var deg. Regner med hun har forståelse for det, men det kan nok være hun ikke tenker over det uten at du sier i fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Del Skrevet 25. januar 2016 Hvordan er venninnen din da?Veldig klengete og needy ovenfor denne damen? Jeg har en venninne på snart 40 som alltid skal ha med sin 15 år yngre kusine når vi treffes.Jeg har ingenting i mot denne kusinen,annet enn at hun er betydelig yngre og lite voksen.Det irriterer meg derfor at min venninne ofte tar i mot råd fra henne,som senere viser seg å være helt feilslåtte.Jeg tenker derfor at det gjerne er snakk om et gjensidig avhengighetsforhold når man henger sammen så ofte.Virker ikke helt sunt,men om du skal kalle det unormalt kommer vel an på selve vennskapet. Anonymkode: dfcd5...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå