Gå til innhold

Vurderer flytting, mine-dine. Trenger innspil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bodd sammen i 2 år. Nå er det kommet dit at jeg vurderer å flytte. Dette pga samboer, hans barn og deres mor. 

Mor stikker kjepper i hjulene og bruker barna sine for å få frem sine handlinger. Samboers eldste datter ønsker ikke å være hos "oss" og nå har hans yngste datter begynt med at hun ikke vil være så mye hos oss. Jeg synes dette er veldig underlig, hvor mye denne jenten har forandret seg ifht til meg og mine barn. Jeg har ikke gjort annet enn å stå på pinne for alle og kjenner meg nå sliten av det hele da jeg føler far ikke tar ansvar. Jeg opplever manipulering fra hans yngste uten sidestykke og det blir verre og verre. Jeg er helt utslitt, gruer meg til samværene, gledet meg tidligere. Nå vil jeg legge dette frem for samboer og jeg skjelver av tanken og den dårlige samvittigheten for at jeg føler alt dette. Jeg er så lei av den uforutsigbarheten og måtte gå på tå. 

Anonymkode: 7d303...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer det an på om du har din samboer på din side og om han er klar for å kjempe for forholdet. Om han ikke er på din side og prioriterer eks og unger, da vil jeg råde deg til å flytte ut. Jeg har bodd sammen med min i 6 år. Hadde han ikke støttet meg fullt ut så hadde jeg ikke vært her. Det har vært tumulter og jeg er til tider veldig sliten men jeg har blitt værende. Nyter dagene vi er alene!

Anonymkode: 24b98...f49

• Liker 3
Skrevet

Han sier jo at han har snakket med barnas mor ang det å legge negative føringer på barna, som tar dette med hjem til far. Men det ser ikke ut til å hjelpe. Jeg kjenner meg så ufattelig hjelpesløs. Mor setter barna opp mot meg og mine barn og jeg tar far til barna og sier at dette er uaktuelt. Føler samboer blir dratt i begge retninger også skal han være lojal mot alle og ikke minst seg selv. Vil at han skal slippe det, og det gjør han dersom jeg flytter. Mor vant, far taper. 

Anonymkode: 7d303...b06

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen (meg som svarte deg over også). De første par årene gråt jeg så mye som jeg aldri har gjort før, jeg kjente at jeg ikke greidde å stole på samboeren min og var livredd for at han skulle sette meg på trappa. Men etterhvert skjønte jeg at jeg hadde han på min side og da ble det etterhvert enklere. Vi har også "mistet" eldstemann og yngstemann truer, men jeg tenker at bare la de holde på, de vil nok etterhvert oppdage hvem som manipulerer og ødelegger, hvor de har det bra. 

Anonymkode: 24b98...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...