Gå til innhold

Jentesex

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har forstått det sånn at det er veldig mange jenter som tenner på jentesex, jeg kunne og godt tenkt meg å prøve, men jeg vet ikke helt åssen man går frem for slikt? Jeg mener, jeg syns det er vanskelig å sjekke opp gutter, hvordan skal det da bli å sjekke opp jenter? Noen som har erfaringer fra dette? jente 20

Videoannonse
Annonse
Gjest Perizza
Skrevet

Det finnes massevis av nettsteder hvor folk treffer hverandre, med ulike legninger og ønsker.

Disse stedene er det lettere å komme i kontakt med likesinnede på, enn i real life, fordi de jenter som søker jenter for sex, allerede har definert seg klart. Å sjekke ei jente på byen, kan bli vanskelig, med mindre du er heldig, der og da, og finner ei som er ute etter det samme.

Lettere da kanskje på steder i Oslo, hvor bifile og lesbiske jenter vanker.

Lykke til! :wink:

Skrevet

Vet det er en del jenter som er ute etter jentesex på chatt, MEN passe deg det er ikke alltid jenter!! Og vær utrolig forsiktig med å møte dem IRL. Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet
Gå på et utested for lesbiske.

Hva hvis man tenner på feminine jenter? :o

Gjest Sukkerert
Skrevet

Hva hvis man tenner på feminine jenter? :o

Skrevet

hehe...tror ikke det finner feminime "muffdivers" nei.

det vriker jo som om alle jentene er ute etter jentesex? Det kan da ikke være vanskleig å finne dem? prøv spraydate..der er jo annen hver ute etter jentesex..eller bilder...lurer på om det bare er små kåte gutter jeg? i hvertfall mange av dem der. Og alle jentene som sier at de er bi-file..dem hater jo gutter og vil bare ha kontakt med jenter...hmm..det kaller jeg for lesber jeg.

Gjest Sukkerert
Skrevet

det vriker jo som om alle jentene er ute etter jentesex? Det kan da ikke være vanskleig å finne dem? prøv spraydate..der er jo annen hver ute etter jentesex..eller bilder...lurer på om det bare er små kåte gutter jeg? i hvertfall mange av dem der. Og alle jentene som sier at de er bi-file..dem hater jo gutter og vil bare ha kontakt med jenter...hmm..det kaller jeg for lesber jeg.

Hva vet du om det? Jeg har vanket en del på et homofilt utested og kan si at det finnes feminine lesbiske og bifile jenter.

Skrevet
Hva hvis man tenner på feminine jenter?

hei skrev:

HMMMM....KLART DET FINNES FEMININE LESBER!!!!!

Jeg er selv lesbisk,og jeg er meget feminin!

INGEN kan se på meg at jeg er lesbisk!

Mange av mine venninner som også har samme legning er feminine jenter!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men å sjekke opp jenter, selv på lesbiske plasser virker veeldig skummelt.. hehe..

Jeg er ikke så interessert i å bli kjent med jenter på spraydate og slikt, jeg tror ikke det er mange seriøse profiler der, dessverre... :(

Skrevet

Gjest!

Klikk deg inn på www.elixir.no.

Der er det mange seriøse jenter! JEG LOVER!! :-)

Skrevet

Min sambo vil se meg ha sex med en annen jente.

Synes det er litt flaut ;)

Skrevet

Det finnes feminine lesber.

Nei. Men det er kun vi menn som "ser" at kvinner som andre kvinner oppfatter som feminine, har det maskuline draget som gjør at de er lesbiske.

Sikkert mange kvinner som syns Reidun i Farmen er feminin, men ingen menn ble vel overrasket når det ble kjent at hun har jente-kjæreste.

Naturen har noen rare mekanismer.

Gjest hmmmmmmm
Skrevet

[quote="Hannen

Sikkert mange kvinner som syns Reidun i Farmen er feminin, men ingen menn ble vel overrasket når det ble kjent at hun har jente-kjæreste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Angående Reidun - kjæresten min likte hene godt, han, og ble mer overraska enn meg da vi fant ut at hun var lesbisk... Men så tror jeg han stort sett liker litt tøffe guttejenter... I hvert fall hva interesser og holdninger angår, ikke utseende...

Gjest Sukkerert
Skrevet

Nei. Men det er kun vi menn som "ser" at kvinner som andre kvinner oppfatter som feminine, har det maskuline draget som gjør at de er lesbiske.

Naturen har noen rare mekanismer.

Flere av de lesbiske venninnene mine var enige om at Reidun måtte være lesbisk lenge før det ble kjent. Selvfølgelig er det ikke bare dere menn som "ser det såkaldte maskuline draget". Det er jo lesber som er mest opptatt å se slike ting.

Jeg forelsker meg i både gutter og jenter og er superfemi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...