Gå til innhold

Adidas superstar, nettbutikk, hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå innsett at det er på tide å kaste mine 10 år gamle adidas superstars. Men jeg vil samtidig kjøpe meg et par nye, da dette er de skoene jeg har brukt desidert mest siden jeg ble tenåring og senere voksen.
Til min store glede så har jo disse skoene blitt superpoppis, så jeg tenkte at det skulle være litt enklere å få tak i et nytt par enn hva det har vært tidligere. Den gang ei.
Så jeg må be om hjelp. Hvor kan jeg finne et par Adidas Originals superstar, ALLER HELST hvite med svarte striper`i str 36?
Har allerede sjekket nelly, zalando, lille vinkel, stress, junkyard, brandos urban som jeg kommer på i farten. Det er mulig jeg har sett meg blind og oversett noe. Det er viktig at det er den originale typen, ikke de som er hakket smalere (de heter vel superstar foundation) eller andre rare modeller. Ønsker bare helt vanlige superstars, ikke noe leopardpelskanter osv :P

Kan til nøøød kjøpe helhvite eller svarte.

Anonymkode: 479a3...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekka Ellos?

Anonymkode: 55bfb...eb6

Skrevet

Hah, det hadde jeg ikke, men der hadde de jammen meg riktig sko i riktig størrelse. At jeg ikke tenkte på ellos sjæl.

Takk skal du ha!!

Anonymkode: 479a3...75c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...