Gå til innhold

Kaster du bilder og andre minner vedr. ekskjæresten?

Kaster DU bilder av ekskjæresten du egentlig ønsker å glemme?  

1. 1. Kaster DU bilder av ekskjæresten du egentlig ønsker å glemme?

• Ja, kunne ikke falle meg inn å spare på slikt!
      12
    • Nei, jeg ønsker å ta vare på dem uansett.
      35
    • Burde ha kastet dem - jeg gjør det i morgen!!!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over noen bilder nå av en av mine ekskjærester som jeg av en eller annen grunn har spart på i 15 år! :o (bildene altså, ikke typen...!)

Tingen er at denne typen sannsynligvis var psykopat, :evil: og forholdet endte med dunder og brak, og han skaffet meg massevis av bekymringer! :( Når jeg kom meg løs fra forholdet følte jeg bare en overveldende likgyldighet. Det er ikke minner jeg ønsker å dvele ved, så hvorfor i all verden har jeg spart på disse bildene?

Vel, jeg tok saksen i den annen hånd for å si det sånn, klippet dem i to deler for å markere at de var MAKULERT, oig heiv dem i søpla. Skulle vært gjort for lenge siden! :ler::ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

De ligger et eller annet sted nedpakket. Ser ingen grunn for å kaste bilder, for det er en bit av livet mitt det også.

Skrevet

Det kommer an på, både hva slags bilder det er, og hva slags forhold vi hadde. Psykotiske ekser kaster jeg stort sett alt fra, andre som jeg hadde fine stunder med kan jeg godt beholde.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har kastet alle bilder der det opptrer eks kjærester etter ønske fra mannen min...ellers hadde nok noe av det blitt liggende i hvertfall....ikke fordi personene fortsatt betyr så mye for meg, men fordi flere av bildene var minner fra en tid jeg ikke vil glemme.

Skrevet
Ja, dersom jeg føler for det.

Her mente at jeg mest sannsynligvis tar vare på bilder, med mindre det er noe spesielt (psykopat, som dere sier, vonde minner jeg ikke ønsker å ta vare på).

Skrevet

Har samlet på alt jeg! :) Bilder, gamle brev ++. Det er gode minner om tider og personer som har vært med på å gjøre meg til den jeg er i dag!

De ligger pakket bort da, og jeg sitter ikke og leser gamle brev og ser på bilder spesielt ofte... :wink:

Skrevet

Har endel bilder fra ferier og andre turer vi har vært på. Det er opplevelsene som blir tatt vare på. Heldigvis er vi fremdeles gode venner og bildene er i album sammen med bildene av de andre vennene mine.

Skrevet

det kommer helt an på hva slags bilder det er.

jeg har stort sett ikke tatt vare på bilder av x-er som KUN er bilder av x-en, uten annen betydning.

men jeg har vært på ferie med x-er, og har feriebilder der x-en er en del av bildene fra turen, og DE bildene kaster jeg ikke. Det er jo turer jeg ikke vil glemme, selv om typen er ute av kjærlighetslivet mitt.

så, det kommer an på.

Gjest stine, uinnlogget
Skrevet

Min eks stjal alle bildene vi hadde sammen, når vi gjorde slutt :-?

Men det er like greit det. Det var ett töft forhold, så minnene holder seg våkne uansett. Om jeg vil eller ikke...

Men jeg ville spart på dem, om ikke eksen hadde värt så forbannet at han ikke engang unnet meg bilder.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har tatt vare på et par bilder, brev har jeg kastet, mer hadde jeg vel ikke.. Ser ingen grunn til å kaste det så lenge en føler seg ferdig med forholdet uansett, men det kan være god terapi:) Men jeg ville ikke hatt bildene "framme", srælig ikke når jeg er i et forhold... Ville reagert om kjæresten min dro fram bilder og fortalte om eksene sine i tide og utide...

Skrevet

Jeg har tatt varer på både bilder og brev fra min fortid. De er jo en del av mitt liv - minner man skal ha med seg.

Skrevet

Jeg har ikke kastet noen bilder av min eks. Han er far til mine barn, og det er helt unaturlig å kaste dem, fordi de også er en del av barnas minner.

Har også bilder av mine ekser før ham, men de ligger pakket ned hjemme hos foreldrene mine. Har ikke sett på dem på mange år, men det er jo minner fra ungdomstida, så de få være der.

Skrevet

Nei, jeg har ikke kastet noe enda. Det ligger vel i en boks hjemme hos foreldrene mine. Ser ikke helt hvorfor man skal kvitte seg med alt som har med eksene sine å gjøre, de er jo en del av livet.

Skrevet

Nå har jeg bare en eks, men jeg har spart på bilder, kort, brev osv fra han. Det var gode tider og jeg er jo på en måte fortsatt glad i han som en venn. No hard feelings. Vi har vært gode venner siden bruddet, selv om kontakten mellom oss har blitt mye sjeldnere (blant annet pga sjalue nåværende kjærster hos begge). Blir derfor unaturlig å kaste ting fra han.

Kjærsten min har også bilder, brev og ting fra tidligere kjærster (blant annet fra moren til sønnen). Jeg har faktisk ikke noe problemer med det i det hele tatt. Vi har faktisk sett på de sammen og han har fortalt litt kort rundt det. Ledd litt av frisyrene osv. Det hører med til fortiden. Det er meg han er sammen med nå og jeg vet at JEG er jenta i hans liv. Det er bare en jente fra fortiden hans jeg har et problem med, men det er det helt spesielle årsaker til.

Tror det er helt normalt å beholde minner fra fortiden, så sant minnene er gode.

Skrevet

klart jeg kaster bilden! kun 1 sambo om gangen!!!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kastet de! Jeg tror ikke samboeren min ville likt at jeg hadde bilder av eksen min og jeg hadde heller ikke likt at han hadde bilder av sin eks.

Skrevet

Jeg limer alle bildene jeg tar inn i fotoalbum. Det ville vært svært rart å rive ut alle der jeg hadde en kjæreste. Det er jo en viktig del av livet mitt det også! Jeg viser det allikevel ikke til nye kjærester. Er forresten glad for at så få menn har album og sparer på bilder slik vi jenter gjør. Da er det mindre sjanse for at exene hans dukker opp i tide og utide...

Men jeg skulle ønske det var slik som det er med mine foreldre: I deres fotoalbum har vi barnebilder av dem hver for seg, noen bilder fra oppveksten og studenttiden da de møttes, og så følger bilder fra dem to sammen fra de giftet seg da de var i begynnelsen av 20-årne, uten oppbrudd og "tomme sider" i permen.

Gjest Maikana
Skrevet

Nei, jeg kaster ikke bilder. De er uerstattelige, og selv om bildene av ekser ikke står framme i hylla i stua akkurat, så syns jeg det er koselig når jeg er hjemme hos foreldrene mine en gang i blant og sitte å bla i gamle albumer.

Og jeg hadde aldri kvittet meg med bilder av eks-kjærester bare fordi kjæresten min ville det. Han kan ha bilder av sine ekser, og jeg kan ha bilder av mine. Og det er helt greit. De trenger ikke ligge fremme, men vi har begge en fortid for guds skyld. Det må begge finne seg i. Dermed basta! :wink:

Skrevet

Om jeg hadde ønsket å absolutt glemme alt som hadde med fyren å gjøre så hadde jeg sikkert gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...