AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Hei alle der ute på kvinneguiden, jeg har en Michael Kors veske som jeg aldri bruker lenger, rett og slett fordi den ikke er populær lenger. Jeg kjøpte den for rundt 1 år siden, og veskene har en garanti på 2 år. Spørsmålet mitt er da, hva kan jeg gjøre med vesken for å eventuelt få en ny eller få tilbake pengene? Jeg vet det er svært lite å gjøre, men det er trist at når man har brukt 3000 kr på en veske så kan man ikke bruke den.. Tusen takk for svar. Anonymkode: 5d390...131
andy capp Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Det er altså ikke noe feil med vesken, den er bare blitt umoderne? Beklager, du er stuck med vesken og 3000 kr fattigere. 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Det som er tingen er at ingen vil kjøpe en MK veske til noe som helst over 500kr... Så jeg ser ikke noe poeng i å selge den. Anonymkode: 5d390...131
Salka Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Hvorfor kan du ikke bruke vesken? Blir du spist av et troll eller kidnappet av en heks om du bruker en umoderne veske? De som jobber i butkken kommer til å le seg forderva om du kommer og krever pengene tilbake fordi vesken ikke er (iiiik assa!) populær lenger! Garantien er til for å få reparasjon eller ny veske om den blir ødelagt, ikke for å få bytte til en en ny saueflokk-veske om den blir umoderne! Så du må nok selge den på finn og kjøpe noe nytt som alle andre har. 2
Purple Basil Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Da skulle du ikke kjøpt den i utgangspunktet... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå