Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen.
jeg skal begynne med å fortelle en liten historie...
jeg va lamme ei i nesten 5 år,hun å ungen hennes,hun hadde hus da vi ble i lag,huset var veldig gammel og vi måtte gjøre veldig mye med det,men iallefall etter 4 1/2 år bestemte vi oss for og fikse huset,faren min var snekker,og han hjalp meg med hele huset,det ble brukt ufattelig mye penger og tid på og fikse hele huset,vi fjærna gulv og vegger og bygde huset opp helt på nytt innenfra,både i 1. etg å 2 etg, ny stue,kjøkken ny pipe,nytt bad,nye vannrør i hele huset,nytt elektriske,absolutt ALT, da vi var ferdig med huset,og kunne sette oss ned to uke før jul,merka jeg at d va noe som ikke stemte...
2.juledag fikk jeg en fot i ræva å hade bra,3 daga etterpå flytta nytypen inn,og jeg satt på bar bakke...
2 år etterpå ble æ sammens med ei ny jenta,det varte ca i 7 mnd,så fikk jeg vite at hun va utro mot meg 3 helge på rad mens jeg satt hjemme med ungen hennes,jeg sank veldig langt ned og begynte å miste trua på forhold og på jente/dame,men så 1 år etter det ble jeg sammens med ei ny flott dame,men der viste det seg at jeg fikk ikke lov å ha jentevenner,fikk ikke lov og jobbe som lysteknikker,for jeg va ikke på jobb for å gjøre en jobb,da var jeg der for å se på alle jentene som hang rundt mixebordet mitt,mente hun. dette forholdet varte ikke lenge.

Det jeg rett og slett lure på,har hvert singel i 5 år nu, og savner ei som vil sitte i armkroken min,men hva galt er det egentlig jeg gjør?
Jeg tørr rett og slett ikke og falle før noen lenger,jeg kan møte ei jente,men jeg tørr ikke innlede et forhold lenger,noe æ savne.
Noen som har tips,råd,eller noe til en fortvilet mann på 35 år som savner,virkelig savner ei som vil ha meg,og vær snill mot meg,og som ikke vil utnytte godheta som jeg gir.
Jeg er veldig domsnill,vil alle rundt meg godt,og så lenge andre har det bra så er jeg gla :)
en annen ting åsså er,hvor kan jeg finne ei,der jeg kan klare og åpne følelsene mine igjen??

MVH en fortvila mann

Endret av ratata
var forkortelse i ordene og dialekt
Videoannonse
Annonse
Gjest PetterPanne
Skrevet

Største feilen du gjør er å gå etter alenemødre. Ellers har jeg ikke noen særlig gode råd å gi, prøv å finne deg noen yngre damer som ikke er blitt så kyniske kanskje?

Skrevet

Dialekt og sms-språk er ikke tillatt på KG, ts. Du risikerer å få innlegget ditt slettet.

Anonymkode: 4ac22...b00

• Liker 1
Skrevet

Skriv bokmål eller nynorsk så folk gidder å lese innlegget ditt. Dialekt er ikke tillatt på dette forumet.

Anonymkode: a007e...0b2

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dialekt og sms-språk er ikke tillatt på KG, ts. Du risikerer å få innlegget ditt slettet.

fikset :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, ratata skrev:

fikset :)

:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...