Terra99 Skrevet 25. januar 2016 #1 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg vil begynne å ta Omega-3 på daglig basis. Men jeg orker ikke fiskesmaken av vanlig tran. Jeg har begynt med tran flere ganger, men jeg alltid må gi opp pga. fiskesmaken. Hvilken Omega-3 anbefaler dere som alternativ? Det er et mylder av produkter i butikkene og det er så vanskelig å finne et godt produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Del Skrevet 25. januar 2016 Udo's Choice Anonymkode: 61220...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 25. januar 2016 #3 Del Skrevet 25. januar 2016 Bare et innspill. Sikker på at det er fiskesmak du reagerer på, og ikke transmak? Tran smaker tran, ikke fisk. Forskjellige typer fisk smaker veldig forskjellig. Vi foretrekker forskjellige smaker også, selvfølgelig. Selv kan jeg ikke fordra sei, og torsk smaker bare papp, men de fete fiskene, laks, ørret, sild og makrell, spiser jeg ofte og gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 25. januar 2016 #4 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg er godt fornøyd med Pure Pharma Omega 3. Ingen smak på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Del Skrevet 25. januar 2016 Omega Cure tran, smaker frukt. Anonymkode: a2fd6...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Del Skrevet 26. januar 2016 Hva er med ferskomega3? Den skal ikke smake fisk og skal ha god kvalitet. Ferskomega3.com Anonymkode: fd9b4...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vigolse Skrevet 27. januar 2016 #7 Del Skrevet 27. januar 2016 Anbefaler vegetabilsk, algebasert omega-3, rik på de viktige EPA og DHA fettsyrene. Algene er kilden til omega-3 innholdet i bl.a fisk. Et veldig rent omega-3 tilskudd helt uten fiskesmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå