Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA i november etter en graviditet som ikke var planlagt! Nå bruker vi ikke noe prevensjon men "hopper av i svingen".. han sier han vil vente litt med å bli gravide, men hvor stor er sjansen for å bli gravid på denne måten? og når fikk dere normal syklus etter SA?

-TS

Anonymkode: fd476...673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig forskjellig hvor for syklusen er på plass igjen. Jeg hadde også sa i november, fikk da mensen igjen 5 uker etter at jeg sluttet å blø. Er gravid igjen nå.

Vet dessverre ikke hvor stor risiko det er for å bli gravid med den metoden, men det er absolutt ikke trygt hvis dere ikke ønsker barn. Apropos det - du er kanskje i feil forum, siden dere ikke høres ut som prøverør?

Lykke til :-)

Anonymkode: 7835e...250

Skrevet

Det er mange som mener at en er ekstra fruktbare etter en sa, også jordmødre som er av den oppfatning... Så vær forsiktig hvis du ikke vil bli gravid enda, hoppe av i svingen er ikke god prevensjon ;-)

de fleste får mensen tilbake 4-7 uker etter sa. Du er helt sikker på at du ikke er gravid? 

Anonymkode: 6efd9...48a

Skrevet

Dette forumet er ikke bare for prøverør anonym som svarte over......

Anonymkode: 6efd9...48a

Skrevet

Nei, så klart ikke! Autocorrect som spilte meg et litt puss der. Prøvere skulle det stå! Beklager :-)

Anonymkode: 7835e...250

Skrevet

Er nok ikke gravid! Jeg vil gjerne bli gravid og han blir jo selvfølgelig glad om jeg blir det men han vil helst vente litt. Men er jo en ganske risk siden han hopper av i svingen og det vet jo han også men blir selvfølgelig glade om vi blir gravide:)

Anonymkode: fd476...673

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...