Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2002 #1 Skrevet 14. juli 2002 hvor mye legger dere i at alt skal matche?? Er invitasjoner, fetsprogram og menyer like??? Har dere både festprogram og kirkeprogram?? takker for svar!! Klemz
Anede Skrevet 14. juli 2002 #2 Skrevet 14. juli 2002 Ingen som vet noe om detaljene, invitasjonene o.l i bryllupet sitt??
lindav Skrevet 14. juli 2002 #3 Skrevet 14. juli 2002 Foreløpig har eg berre laga invitasjonen (sjå den her http://home.no/lindav/bryllup.html), men planen er at sangheftet og bordkorta skal matche også. Om ikkje akkurat i farge, så iallfall med samme motiv (svaner eller delfiner), ingenting er egentlig klargjort endå... eg skifter meining fra dag til dag- men slik er det iallfall eg har tenkt det til no. :blunke: Grunnen til at eg vil at dei skal matche er vel helst at ellers føler eg det vil bli så rotete.. eg veit ikkje, eg Eg skal ha eit sangehefte ved middagen, som også skal innehalde bordplassering (kven alle er) og evt meny. Skal også ha eit kirkehefte der sangane vi skal synge i kirka er...
scorpion73 Skrevet 14. juli 2002 #4 Skrevet 14. juli 2002 Vi har ikke lagt så mye kroner i det, heller mest jobb. Laget invitasjoner selv, og har planlagt slik at alt går i hvitt, gull og sølv.
Augustbrud02 Skrevet 15. juli 2002 #5 Skrevet 15. juli 2002 Hos oss kommer alt til å matche ganske bra ja, men kirkeprogrammene blir ganske tradisjonelle, men absolutt stilfulle. Det lille temaet som kommer til å gå igjen hos oss er sånne "brente kanter" på alt sammen. Dette hadde vi på innbydelsene, vi skal ha det på bordkortene og det er også på sangheftene. I tillegg kommer det til å være det samme på bordplanen vi henger opp og på små lapper som skal stå foran velkomstdrinken. Det blir litt ekstra stilig da, og det har absolutt ikke vært noen ekstra jobb heller. Forøvrig går fargene hvitt, grønt og gull igjen, så jeg tror vi har fått de aller fleste detaljene til å matche ja. Når det gjelder om vi har både festprogram og kirkeprogram må jeg vel svare ja. Kirkeprogrammet er helt eget og skal kun omhandle det som skjer i kirken. Det du mener med festprogram er nok det vi kaller sanghefte. Dette skal ligge ved hver kuvert ved middagsbordte og inneholde de sangene vi skal synge under middagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå