AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Går det buss fra Bergen flyplass til Sotra? Jeg har allerede prøvd å google, men jeg skjønner ingenting av de buss-tabellene. Jeg er ikke kjent i området i det hele tatt. Skal bo på Ågotnes hotell på Sotra. Blir veldig takknemlig for svar. Anonymkode: a59b7...c1b
RompeRusk Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Du må nok ta flybuss inn til sentrum, deretter buss videre fra sentrum til Sotra
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 7 minutter siden, RompeRusk skrev: Du må nok ta flybuss inn til sentrum, deretter buss videre fra sentrum til Sotra Takk for svar. Vet du hvilke(n) buss som går til Sotra? Anonymkode: a59b7...c1b
RompeRusk Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Nå er jeg ikke sikker på hvor ågotnes hotell ligger, men 460 går ihvertfall til ågotnes https://www.skyss.no/nn-NO/Rutetider-og-kart1/Reiseplanleggar/?from=Festplassen+(Bergen)&to=%C3%A5gotnes+hotell&lang=no&date=25.01.2016&time=9:53# Hotellet har sikkert peiling om du ringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå